أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۰۹۶۰۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۲۵ تير ۱۴۰۱
انتقال جذاب تابستانی در پیش است؟
باشگاه پرافتخار فوتبال ترکیه به دنبال جذب ستاره ایرانی تیم شارلوا است.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه" علی قلی‌زاده، وینگر ثابت تیم ملی در مرحله انتخابی جام جهانی با پیشنهاد جدی یکی از سه غول فوتبال ترکیه مواجه شده است.
روزنامه ترکیه‌ای تقویم، با اشاره به اقدامات قبلی سران بشکیتاش در بررسی وضعیت این ستاره تیم شارلوا، از پافشاری جدی سرمربی فرانسوی این تیم برای جذب قلی‌زاده خبر داده است.
بنا بر ادعای این روزنامه، والرین اسماعیل، مدافع سابق بایرن مونیخ که در دوران حضور در این تیم ارتباط خوبی هم با علی کریمی، فوق‌ستاره سابق فوتبال ایران داشت، این روزها به عنوان سرمربی بشیکتاش اصرار زیادی روی جذب ستاره ایرانی تیم بلژیکی دارد و با توجه به چندپسته بودن قلی‌زاده، حضور بازیکنی با مختصات او را در تیم بشیکتاش ضروری می‌داند.
بشیکتاش که فصل گذشته در رده ششم سوپرلیگ ترکیه قرار گرفته، برای بازگشت به رده‌های بالای جدول برنامه‌های جدی‌ دارد و حاضر شده برای جذب قلی‌زاده از شارلوا که قراردادش با این باشگاه تا سال 2025 اعتبار دارد، تا دو میلیون یورو هزینه کند.

گفتنی است بشیکتاش به عنوان یکی از سه باشگاه بزرگ فوتبال ترکیه، با قدمتی 120 ساله، یکی از معدود باشگاه‌های ترکیه است که هرگز در تاریخش به دسته پایین‌تر سقوط نکرده و با 16 قهرمانی در سطح اول فوتبال این کشور، یکی از پرافتخارترین باشگاه‌های فوتبال ترکیه است

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها