يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۹۶۳۵
زمان انتشار: ۰۹:۵۲     ۲۶ تير ۱۴۰۱
رئیس مرکز فوریت‌های امنیتی، اطلاعات و اخبار وزارت کشور گفت: فیلم منتشر شده در فضای مجازی از یک راهزنی مسلحانه از مسافران اتوبوس مسیر اهواز، مربوط به گذشته است و سارقان آن دستگیر شده‌اند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از صیدال فعال گفت: در ساعات نخستین بامداد امروز ۲۵ تیرماه ۱۴۰۱ کلیپی با ادعای راهزنی جدید از اتوبوس مسیر مسجد سلیمان به اهواز یا مسیرهای دیگری در فضای مجازی و برخی سایت‌های خبری منتشر شد که در بررسی‌ها مشخص شد این کلیپ در ارتباط با راهزنی مسلحانه، مربوط به ماه گذشته و متعلق به محل دیگری بوده است.

وی افزود: اصل موضوع سرقت مسلحانه مربوط به خرداد ۱۴۰۱، از اتوبوس مسافربری بوده که خوشبختانه با تلاش ماموران فراجا، اعضای باند اصلی با هویت‌های معلوم، شناسایی و دستگیر و پس از اعتراف به جرمشان، سلاح ها و ابزار مورد استفاده کشف و ضبط شد.

این مقام وزارت کشور بیان داشت: چنین اخبار کذبی توسط ناآگاهان و بعضا در راستای تشویش اذهان عمومی و خدشه دار ساختن امنیت روانی جامعه تولید یا بازنشر می شود.

فعال یادآور شد: البته شهروندان فهیم ایران اسلامی، با درک بالای خود قدرت تشخیص و تحلیل پدیده ها را دارند و همواره دوشادوش خدمتگزاران و مدافعان خدوم نیروی انتظامی، در راسای اعتلا و ارتقای امنیت کشور در صحنه هستند.

رئیس مرکز فوریت‌های امنیتی، اطلاعات و اخبار وزارت کشور در پایان تاکید کرد: نیروهای انتظامی و امنیتی کشور حافظ امنیت شهروندان و در تلاش برای حفظ نظم و آرامش در جامعه هستند و با هرگونه ناامنی و سلب آرامش شهروندان به شدت برخورد می‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها