امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۰۹۶۶۷
زمان انتشار: ۱۱:۵۲     ۲۶ تير ۱۴۰۱
می‌خواهند سازمان لیگ را تحت فشار قرار بدهند؛
تراکتور اولین بازی خود در لیگ برتر را در ورزشگاه بنیان دیزل آغاز می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از ورزش سه، سهیل مهدی رییس کمیته برگزاری سازمان لیگ در خصوص شرایط چند ورزشگاه ایران برای لیگ برتر گفت  گزارش جدیدی از پیشرفت کار به ما ندادند. ما مکاتبه کردیم و گفتیم پیشرفت کار را اعلام کنند؛ ورزشگاه انزلی را به جز تغییر جانمایی تونل ورودی بازیکنان گزارشی نداشتیم، شنیدم سکوها را سنگ می‌کنند که به نظر من اشتباه فنی بالایی است. در کنار این ورزشگاه، استادیوم اراک، تختی آبادان، شهید وطنی و یادگار اما است. یادگار به بازسازی نهایی نرسیده و تراکتور در بنیان دیزل نخواهد رسید.

او در خصوص شرایط ورزشگاه‌ها اظهار داشت: امسال سالی است که تماشاگر وجود دارد و به واسطه ایمنی تماشاگران، اجازه میزبانی داده نخواهد شد. تا زمانی که تماشاگران امکان ورود نداشتند، اگر سنگ و کلوخ روی سکوها بود، مشکلی نداشت. ما تذکر می‌دادیم اما چون تماشاگر وجود نداشت، عطف به روزهای بعدی می‌شد و الان در همین روزها هستیم.

مهدی در مورد الزامات توضیح داد: باید صندلی‌ها شماره گذاری شود و گیت الکترونیکی بهره‌برداری شود. شاید باشگاه‌ها فکر می‌کنند با گذر زمان، می‌توانند سازمان لیگ را تحت فشار قرار بدهند که به همین شکل کار را ادامه بدهند چون مسئله ایمنی تماشاگران است.

رییس کمیته برگزاری در مورد وضعیت ورزشگاه آزادی عنوان کرد: اخبار خوب از ورزشگاه آزادی می‌شنویم، مسئله مهم برق ورزشگاه آزادی است چون در تابستان طبیعتاً بازی زیر نور برگزار می‌شود. همچنین مسئله نور پارکینگ است چون وقتی تماشاگران ورزشگاه را ترک می‌کردند، کاملا آن مسیر تاریک بود و این موضوع را یگان ویژه هم اطلاع داد.

وی افزود: مشکل عمده ورزشگاه آزادی، مسئله صوت و خطاب عمومی است. یعنی اگر اتفاقی بیفتد و بخواهند مردم را به بیرون هدایت کنند، چنین امکاناتی وجود ندارد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها