يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۹۷۲۸
زمان انتشار: ۱۴:۵۷     ۲۶ تير ۱۴۰۱
شرط فدراسیون قایقرانی کانادا باعث شد تا ملی‌پوشان کشورمان حضور در مسابقات جهانی را از دست بدهند.
شرط عجیب کانادا برای قایقرانان و لغو اعزام به مسابقات قهرمانی جهان

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرگزاری فارس، مسابقات آبهای آرام و پاراکانو قهرمانی جهان در حالی به میزبانی کانادا برگزار می‌شود که شرط عجیب میزبان باعث شد تا قایقرانان کشورمان حضور در این مسابقات را از دست بدهند.

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی در گفت‌وگو با فارس در این باره اظهار داشت: فدراسیون قایقرانی کانادا اعلام کرده بود شرکت‌کنندگان باید حداقل 2 دز واکسن آسترازانکا را زده باشند این در حالیست که از ورزشکاران ما فقط یک نفر این واکسن را زده بود.

وی افزود: ما هم با فدراسیون جهانی و هم فدراسیون قایقرانی کانادا مکاتبه کردیم اما می‌دانستیم طبق قوانین امکان گرفتن ویزا وجود ندارد به همین دلیل دیگر برای گرفتن ویزا اقدام نکردیم چون در این صورت باید به ترکیه می‌رفتیم تا بتوانیم ویزا بگیریم و اگر این اتفاق می‌افتاد چون قایقرانان واکسن آسترازنکا نزده بودند ویزا هم باطل می‌شد.

به گزارش فارس، انتخابی تیم ملی آبهای آرام برای حضور در این سفر انجام شده بود اما قوانین اعلام شده از سوی میزبان باعث شد تا ورزشکاران کشورمان مسابقات را از دست بدهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها