أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۹۸۲۱
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۲۸ تير ۱۴۰۱
واکنش رسانه‌های ترکیه به بزرگترین انتقال فصل
رسانه های ترکیه مدعی شدند که بافتیمبی گومیس برای انتقال به سپاهان، خواستار دریافت یک میلیون یورو شده است.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، حضور بافتیمبی گومیس در سپاهان شایعه جذابی است که در این روزها در رسانه ها منتشر می شود. بازیکن فرانسوی که اکنون در گالاتاسرای عضویت دارد، به پاس چند سال حضور در الهلال و تقابل هایش با نمایندگان ایران، به بازیکن شناخته شده ای برای علاقه مندان به فوتبال در کشور تبدیل شده است.

در همین خصوص، برخی رسانه های ترکیه این خبر را پوشش داده اند. وب سایت spor.haber7 در این خصوص نوشت: یک پیشنهاد سورپرایز کننده به گومیس. گومیس در نیمه های فصل گذشته به گالاتاسرای منتقل شد اما به دلیل کم تحرکی مورد انتقاد قرار گرفت. حالا یک پیشنهاد سورپرایز کننده به دست او رسیده است.

باشگاه ایرانی سپاهان بافتیمبی گومیس بازیکن گالاتاسرای را می خواهد. بر اساس اخبار منتشر شده در مطبوعات کشور، مدیران باشگاه ایرانی در حال مذاکره برای انتقال گومیس هستند.

 
 

گفته می شد گومیس خواهان دستمزد سالانه یک میلیون یورویی از سپاهان بوده و مذاکرات در این راستا ادامه دارد. مهاجم فرانسوی فصل گذشته برای گالاتاسرای در 14 بازی در سوپرلیگ 9 گل به ثمر رساند.

وب سایت aksam نیز این موضوع را پوشش داد و نوشت: پیشنهاد انتقال غافلگیرکننده به بافتیمبی گومیس، پس از جدایی امبای دیاگن.

گالاتاسرای که امبای دیاگن را به فاتح کاراگومروک قرض داد، پیشنهادی برای بافتیمبی گومیس نیز دریافت کرد. پیشنهادی از سوی باشگاه سپاهان ایران برای بافتیمبی گومیس ارائه شده است.

رسانه Cumhuriyet نیز به این شایعات دامن زد و نوشت: بافتیمبی گومیس بازیکن گالاتاسرای از ایران یک پیشنهاد دارد. یک ادعای جدید درباره این بازیکن مطرح شده که دومین دوران حضور خود در گالا را سپری می کند.

به گزارش اسپورکس، باشگاه ایرانی سپاهان خواهان به خدمت گیری بافتیمبی گومیس بازیکن گالاتاسرای است. او برای این انتقال خواهان دریافت دستمزدی یک میلیون یورویی شده است.

رسانه های ترکیه در شرایطی به پیشنهاد سپاهان پرداخته اند که گالاتاسرای روز گذشته یکی از مهاجمان خود به نام امبای دیاگن را با انتقالی قرضی به تیم فاتح کاراگومروک فرستاد و باید دید آنها اجازه جدایی به گومیس را نیز خواهند داد یا خیر.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها