امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۰۹۹۲۲
زمان انتشار: ۰۹:۵۸     ۲۹ تير ۱۴۰۱
دادستان تهران به ۶۵۱۲ شکایت از سه شرکت وارد کننده خودرو رسیدگی کرد و در خصوص شیوه‌های برگشت اموال مردم در اولین فرصت، دستورات لازم را صادر کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرگزاری میزان، جلسه پرونده‌های کثیرالشاکی در دادسرای عمومی و انقلاب تهران با حضور دادستان تهران برگزار شد.

علی صالحی، دادستان تهران در این جلسه بر حفظ بیت المال و مبارزه بی امان با ویژه خواری و مقابله با سوء استفاده کنندگان از اموال مردم، به قضات تاکید کرد که تمام موانع پیشروی این پرونده‌ها جهت رسیدن مردم به حقوق تامه آن‌ها برداشته شود.

در این جلسه سه پرونده در خصوص شرکت‌های واردکنندگان خودرو که در مجموع شش هزار و ۵۱۲ شاکی دارند، بررسی و دادستان تهران در خصوص شیوه‌های برگشت اموال مردم در اولین فرصت دستورات لازم را صادر کرد.

گفتنی است هر هفته در دادسرای عمومی و انقلاب تهران جلسات پرونده‌های کثیرالشاکی برگزار و آخرین نظریات کارشناسی و حقوقی و نیز دستورات کاربردی جهت حل هر چه سریعتر این پرونده‌ها توسط دادستان تهران صادر می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها