أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۹۹۲۶
زمان انتشار: ۱۰:۳۳     ۲۹ تير ۱۴۰۱
مربی تیم ملی پاراکانو از لغو اعزام قایقرانان ایرانی خبر داد و گفت: تنها شرط میزبان برای اعزام قایقرانان به قهرمانی جهان تزریق واکسن استرازنکا بود، در حالی که واکسن تزریقی ورزشکاران ما سینوفارم است.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از مشرق، احمدرضا طالبیان اظهار کرد: مسابقات قهرمانی جهان پاراکانو در حالی مردادماه در کانادا برگزار می‌شود که ویزا برای ۳ ورزشکار ایرانی ما به دلیل تزریق واکسن سینوفارم و برکت از طرف کشور میزبان صادر نشد.

وی گفت: کشور میزبان به ما اعلام کرد تنها شرط برای صدور ویزا برای شرکت در مسابقات پاراکانو قهرمانی جهان تزریق واکسن استرازنکاست، در غیر این صورت امکان اعزام وجود ندارد.

مربی تیم ملی پاراکانو از اسلام جاهدی، شهلا بهروزی‌راد و مسعود قیصری به‌عنوان نفرات اعزامی به قهرمانی جهان کانادا نام برد. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها