أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۹۹۵۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۷     ۲۹ تير ۱۴۰۱
ناراحتی باکایوکو: اسلحه آن‌ها در یک متری من بود
تیمو باکایوکو، هافبک میلان، به رفتاری که پلیس ایتالیا با او داشت اعتراض کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، چند روز قبل تصاویر عجیبی از برخورد خشن و قاطع پلیس ایتالیا با باکایوکو در خیابان‌های میلان منتشر شد.
نیروهای پلیس در حالی که به اشتباه این بازیکن را دستگیر کرده بودند، اسلحه‌ای را به سوی ماشین او نشانه رفته و سپس او را پیاده کردند و در حالی که به ماشین خودشان تکیه داده بودند شروع به تفتیش بدنی او کردند.
این روند تا جایی ادامه داشت که پلیس دیگری به جمع آن‌ها اضافه شد، این بازیکن را شناخت و سپس از همکارانش خواست که این روند را متوقف کنند.
حالا باکایوکو با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نسبت به اتفاقاتی که برایش رخ داده و رفتاری که با او صورت گرفته اعتراض کرده است.
این بازیکن سابق موناکو در اینستاگرام نوشت:« انسان ممکن است اشتباه کند و من مشکلی با این موضوع ندارم اما سبک و شیوه رفتاری که با من شد برایم هضم نشدنی است. فکر می‌کنم چنین رفتاری فراتر از آنچه که باید انجام می‌شود. چرا آنها به من فرصت ندادند که با نشان دادن مدارک ماشین خودم را معرفی کنم و صرفا با من حرف نزدند؟»
این هافبک میلان با اشاره به صحنه‌های منتشر شده گفت:«در این ویدیو همه چیز مشخص نیست. این بهترین بخش اتفاقی بود که رخ داد، در حالی که من خودم را در فاصله یک متری اسلحه‌ای دیدم که از پنجره کناری به سمتم نشانه رفته بود. آنها زندگی من را به خاطر انداختند. هر دلیلی که داشت، این که هیچ قطعیتی درباره متهم نداشته باشید بسیار اشتباه است. اگر من خونسردی‌ام را حفظ نمی‌کردم و این شانس را نداشتم که به واسطه شغلم شناخته شده باشم، ممکن بود عواقب سختی در انتظار من باشد.»
باکایوکو در ادامه اضافه کرد:« شرایط قرار بود چه باشد؟ آیا آنها من را با خودشان به کلانتری می‌بردند؟ این باعث شده که بار دیگر سوالات بسیار زیادی مطرح شود. این که جان بقیه را به این شکل به خطر بیاندازید به هیچ وجه قابل قبول نیست.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها