يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۰۱۵۲
زمان انتشار: ۱۰:۱۶     ۰۱ مرداد ۱۴۰۱
در استان دیالی؛
منابع عراقی از آغاز رژه نظامی نیروهای حشد شعبی عراق در استان دیالی به مناسبت هشتمین سالگرد تاسیس آن، خبر دادند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از رسانه‌های عراقی، صبح امروز شنبه رژه نظامی نیروهای حشد شعبی عراق در استان دیالی به مناسبت هشتمین سالگرد تأسیس آن، آغاز شد.

این مراسم در پایگاه نظامی شهید ابومنتظر المحمداوی در استان دیالی و با حضور برخی از دیگر تشکیلات نظامی وزارت دفاع و کشور و دستگاه مبارزه با تروریسم در حال برگزاری است.

حشد شعبی همچنین در جریان این رزمایش از سیستم های هدایت و کنترل پهپادهای خود که به دست نیروهای عراقی تولید شده، رونمایی کرد.

مصطفی الکاظمی نخست‌وزیر به عنوان فرمانده کل قوا نیز در جایگاه و در کنار شخصیت‌های نظامی حضور دارد. در ابتدای رژه نیز تصویر شهید ابومهدی المهندس از روبروی جایگاه عبور داده شد.

گفتنی است حشد شعبی عراق روز گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد: با تمام افتخار اعلام می‌شود که رژه نظامی بزرگ نیروهای حشد شعبی به مناسبت هشتمین سالروز تأسیس این سازمان و آغاز عملیات آزادسازی شهرهای تحت کنترل داعش برگزار خواهد شد.

رژه حشد شعبی با حضور نیروهای ارتش عراق آغاز شد+ تصاویر

رژه حشد شعبی با حضور نیروهای ارتش عراق آغاز شد+ تصاویر

رژه حشد شعبی با حضور نیروهای ارتش عراق آغاز شد+ تصاویر

رژه حشد شعبی با حضور نیروهای ارتش عراق آغاز شد+ تصاویر

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها