يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۰۱۷۵
زمان انتشار: ۱۲:۰۷     ۰۱ مرداد ۱۴۰۱
سرمربی شارلوا در یک نشست خبری، جذب امیرحسین حسین زاده وینگر سابق استقلال را تایید کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، بدون شک می توان امیرحسین حسین زاده را پدیده استقلال در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر قلمداد کرد. بازیکنی که توانست با حضور در سایپا نظر فرهاد مجیدی را به خود جلب کرده و در اکثر بازی های آبی پوشان به عنوان مهره ای ثابت به میدان برود و اتفاقا امتیازات فراوانی را نیز برای استقلال کسب کرد.

در پایان فصل گذشته، حسین زاده با فعالسازی بند فسخ قراردادش با استقلال از این تیم جدا شد و دو روز پیش نیز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، به صورت رسمی از هواداران آبی پوش خداحافظی کرد تا راهی فوتبال بلژیک شود.

رقابت های لیگ بلژیک از امروز آغاز می شود و شارلوا در هفته نخست این رقابت ها به مصاف اوپن می رود. سرمربی گورخرها در نشست خبری پیش از بازی امروز، جذب امیرحسین حسین زاده را تایید کرد.

 

ادوارد استیل در این کنفرانس خبری درباره احتمال جذب دو بازیکن به نام های نذیر بن‌بوعلی و امیرحسین حسین‌زاده گفت: توافقات اصولی با هر دو بازیکن وجود دارد. من قبلا با آنها تماس داشته‌ام. اکنون تست های پزشکی و فیزیکی نهایی باید انجام شود. پس از انجام این تست ها و در صورت مثبت بودن جواب آزمایشات، در ساعات یا روزهای آینده این دو انتقال باید نهایی شود.

بدین ترتیب امیرحسین حسین زاده به سومین بازیکن استقلال تبدیل می شود که با انتقالی مستقیم از جمع آبی ها جدا شده و راهی شارلوا می شود. پس از کاوه رضایی و امید نورافکن، حالا حسین زاده نیز راهی شارلوا می شود تا در کنار علی قلی زاده و یونس دلفی به پنجمین بازیکن ایرانی سال های اخیر این تیم بلژیکی تبدیل شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها