کد خبر: ۵۱۰۱۸۰
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۰۱ مرداد ۱۴۰۱
کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان با انتقال به باشگاه اسپانیایی رکوردی تاریخی به نامش ثبت کرد.
رکوردشکنی  کاپیتان تیم ملی ایران در اسپانیا+عکس

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرگزاری فارس، حسین طیبی کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان دو روز پیش بعد از دو سال بازی برای بنفیکای پرتغال راهی اسپانیا شد و به تیم پالما ملحق شد.

پالما فصل گذشته به فینال مسابقات لیگ برتر اسپانیا راه یافت و با شکست برابر بارسلونا، به مقام نایب قهرمانی این رقابت‌ها رسید. 

اما نکته باورنکردنی از انتقال ستاره ایرانی به اسپانیا شکسته شدن رکوردهای بازدید در صفحات اجتماعی باشگاه پالما در طی دو روز گذشته است.

باشگاه اسپانیایی با انتشار بیانیه ای از شکسته شدن رکوردهای بازدید تاریخ این باشگاه با جذب کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران خبر داد.

این باشگاه اسپانیایی با ابراز تعجب نوشت: اعلام امضای قرارداد با حسین طیبی ستاره ایرانی تمامی رکوردهای باشگاه را در شبکه‌های اجتماعی و بازدیدهای اینترنتی شکست. او در یک روز تعدادی از فالوورها را اضافه کرد که معمولاً در بیش از دو ماه این تعداد فالوور به دست می آمد و بیشترین تعداد تعامل و نظر را در کل تاریخ باشگاه ثبت کرد. اکثریت قریب به اتفاق واکنش ها از سوی کشور ایران بود.

تاثیر امضای قرارداد با حسین طیبی از زمان تاسیس باشگاه فوتسال پالما، همه رکوردها را شکست. اعلام عضویت وی باعث شد تا این باشگاه در یک روز همان فالوورهایی را که معمولاً در عرض یک ماه در اینستاگرام به دست می‌آورد، اضافه کند. صفحه اجتماعی این ستاره ایرانی تقریباً نیم میلیون دنبال کننده دارد و یکی از فوتسالیست‌های با فالوور زیاد است.

 علاوه بر اضافه شدن 700 فالوور جدید در روز امضای قرارداد، میانگین آن چیزی است که باشگاه معمولاً در بیش از دو ماه به دست می آورد، این باشگاه تمام رکوردهای خود در تعاملات، دسترسی و نظرات هواداران را شکست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها