يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۰۱۹۵
زمان انتشار: ۱۲:۵۷     ۰۱ مرداد ۱۴۰۱
لحظاتی از بازی هوادار و تیم ملی زیر۲۳ سال عمان به تنش کشیده شد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، هوادار که این روزها در کمپ گرین پارک ترکیه اردو زده، روز گذشته اولین بازی تدارکاتی خود را مقابل تیم ملی زیر ۲۳سال عمان برگزار کرد. این مسابقه روی گلسازی و حرکت خوب صائب محبی و ضربه تمام کننده جواد محمدی در دهانه دروازه با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان الهامی خاتمه یافت.

البته این بازی چندان به رقابت دوستانه شبیه نبود و دو تیم سفت و سخت بازی می‌کردند تا جایی‌که خطر مصدومیت نیز بازیکنان را تهدید می‌کرد. همین امر سبب شد بازی در لحظاتی به تنش و درگیری کشیده شود.

هوادار روز سوم مرداد ماه در دومین مسابقه تدارکاتی خود در ترکیه به مصاف المسیمیر قطر خواهد رفت.

 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها