يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۰۲۱۶
زمان انتشار: ۱۳:۳۰     ۰۱ مرداد ۱۴۰۱
خطیب‌زاده:
مشاور وزیر امور خارجه با بیان اینکه دشمن همواره به دنبال شکست ایران در تمام زمینه‌های دیپلماسی است گفت: دشمنان از ادامه دادن راه انقلاب ترس دارند، باید بتوانیم در جهان به جایگاه واقعی خود دست پیدا کرده و آن را برای همیشه تثبیت کنیم.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، سعید خطیب زاده صبح امروز در شانزدهمین همایش اساتید و دانشجویان ایرانی خارج از کشور در مشهد اظهار داشت: دانشجویان ایرانی خارج از کشور بخش مهمی از قدرت مسئول و مقبول ایران هستند که به وسیله آنها جا به جا کردن مرزهای دانش ممکن است چرا که جمهوری اسلامی ایران با شناخت از ظرفیت‌های خود به دنبال تصویر ایران قدرتمند، مقبول، مسوول، خیرخواه و متفاوت از نظام سلطه است.

خطیب زاده افزود: جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی هویتی به ایران بخشید که این کشور را در تراز جدید جهانی قوی کرده است به طوری که امروز محور شرق سه پایتخت تهران، مسکو و پکن دارد که محورهای سیاسی، نظامی و اقتصادی هستند و نظام سلطه می‌خواهد هر سه را بزند.

مشاور وزیر امور خارجه گفت: نظام بین الملل نظام کنش و واکنش است در رژیم طاغوت همه کارها واکنشی بود و قدرت کنش نداشتیم اما امروز این گونه نیست امروز دشمن می‌خواهد چهره و گفتمان ایران را طوری نشان دهد که بگوید ما نمی‌توانیم.

وی با بیان این مطلب که امروز موظف هستیم جایگاه خود را به دست آوریم خاطرنشان کرد: دشمن همواره به دنبال شکست ایران در تمام زمینه‌های دیپلماسی است اما ما باید بتوانیم در دنیا به جایگاه واقعی خود دست پیدا کنیم و آن را برای همیشه تثبیت کنیم.همان‌طور که پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مسیر به سمت ناامیدی را عوض کرد و دشمنان امروز به خاطر راه سومی که انقلاب جلو راه ملتها گذاشته است ترس دارند نسل آینده نیز باید رهروی این راه باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها