أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۰۲۳۱
زمان انتشار: ۱۳:۵۰     ۰۱ مرداد ۱۴۰۱
فصل آینده لیگ برتر والیبال در یک گروه برگزار می‌شود و شایعاتی مبنی بر اینکه این رقابت‌ها در ۲ گروه انجام خواهد شد واقعیت ندارد.

تکلیف تعداد تیم‌های لیگ برتر والیبال در فصل آینده مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از ایرنا، در حالی که شایعاتی مبنی بر اینکه لیگ برتر والیبال در فصل آینده در ۲ گروه و با حضور ۱۶ تیم برگزار می‌شود مطرح شده بود؛ اما این مسئله واقعیت ندارد و قرار است این رقابت‌ها همچون فصل قبل با حضور ۱۴ تیم و در یگ گروه برگزار شود.

سایپا که به لیگ دسته اول سقوط کرده بود با خرید امتیاز تیم سپاهان اصفهان در فصل آینده هم در لیگ برتر حضور خواهد داشت. از طرف دیگر هنوز تکلیف تیم‌های شهرداری ورامین و شهرداری ارومیه مشخص نشده است. در صورتی که این ۲ تیم تمایلی به حضور در لیگ برتر نداشته باشند می‌توانند امتیاز لیگ برتری خود را به سایر تیم‌های متقاضی واگذار کنند. اگر هم این اتفاق رخ ندهد لیگ با ۱۲ تیم برگزار خواهد شد.

در فصل گذشته لیگ برتر والیبال تیم شهداب یزد موفق شد قهرمان این رقابت‌ها شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها