يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۰۲۳۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۱     ۰۱ مرداد ۱۴۰۱
مهاجم گلزن ملوان انزلی قراردادش با این باشگاه را فسخ کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، حمید کاظمی که فصل گذشته بهترین گلزن ملوان انزلی بود و نقش مهمی در صعود این تیم به لیگ برتر داشت، پس از توافق با مدیران این باشگاه قراردادش را فسخ کرد و رسما از جمع شاگردان مازیار زارع جدا شد.

این مهاجم که طی فصل اخیر ۱۱ گل به ثمر رسانده و هشت گل سه امتیازی برای قهرمان لیگ یک زده بود، پس از جلسه با مدیران باشگاه ملوان برای جدایی به توافق دست یافت تا تیم جدیدی برای ادامه فوتبال خود انتخاب کند.

حمید کاظمی که تاکنون دو بار آقای گل لیگ یک شده و فصل قبل گل قهرمان ملوان انزلی را به ثمر رسانده بود، یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد داشت ولی در نهایت با دریافت رضایت‌نامه‌اش از این تیم جدا شد.

 

ملوان انزلی در حالی حمید کاظمی را از جمع نفرات خود جدا شده می‌بیند که فعلا در بازار نقل و انتقالات تابستانی نتوانسته مهاجمی جذب کند و حالا این باشگاه با رفتن بهترین گلزن فصل قبل خود چالش جدی را پیش روی خود می‌بیند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها