أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۰۲۷۵
زمان انتشار: ۰۹:۰۴     ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
در پیامی صورت گرفت؛
آیت‌الله رئیسی، وزیر کشور را مامور کرد تا ضمن حضور در مناطق سیل‌زده استهبان، به بررسی آخرین وضعیت سیل‌زدگان بپردازد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از مشرق، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در پیامی با ابراز تأسف و اندوه از جان باختن و ناپدید شدن شماری از هموطنان، به وزیر کشور مأموریت داد ضمن حضور در مناطق سیل‌زده و بررسی آخرین وضع سیل‌زدگان، به قصور و تقصیرهای احتمالی در این حادثه رسیدگی کند.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم‬ ‏الله الرحمن الرحیم

حادثه ناگوار طغیان رودخانه و جاری شدن سیل در استهبان فارس و جان باختن و ناپدید شدن شماری از هموطنان عزیز موجب تأسف و اندوه فراوان گردید.

به وزیر کشور مأموریت می‌دهم ضمن حضور در مناطق سیل‌زده و بررسی آخرین وضع سیل‌زدگان، به قصور و تقصیرهای احتمالی در این حادثه رسیدگی کند.

اینجانب ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت به خانواده‌های داغدیده، از درگاه خداوند متعال برای جان‏باختگان این رخداد تلخ رحمت و مغفرت الهی مسألت دارم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها