يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۰۲۸۴
زمان انتشار: ۰۹:۱۵     ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
با اعلام فغانپور؛
رئیس سابق دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: رای پرونده ویلموتس صادر شد و باید مبلغی در حدود ۳ میلیون یورو به این مربی بدهیم.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از مشرق، صفی الله فغانپور درباره آخرین وضعیت پرونده شکایت مارک ویلموتس و اقدام ایران برای تجدیدنظر در این رای گفت: در کمیته انضباطی فیفا محکوم به پرداخت ۶ میلیون یورو شدیم. اینجا نگرانی زیادی ایجاد شده بود و همه فکر می‌کردند در دادگاه عالی ورزش (کاس) هم محکوم بشویم اما موفقیت بزرگی حاصل شد. تنها پرونده‌ای که در طول این سال‌ها موفق شدیم، همین پرونده ویلموتس است که در کاس بوده و رای شکسته شده است.

وی درباره اینکه گفته می‌شود ممکن بوده مبلغ شکایت ویلموتس از ایران به حدود ۱۲ میلیون یورو برسد، یادآور شد: اصل شکایت مبلغی بالاتر از ۶ میلیون یورو بود که به علاوه پنج درصد و تاخیر در مجموع می‌شد ۱۲ میلیون یورو. الان دادگاه عالی ورزش پرونده را نقض و تبدیل به کمتر از ۳ میلیون یورو کرده است.

نگاهی به تصمیمات AFC به ضرر کشورمان در دوره نایب رئیسی یک ایرانی/ «تاجِ منت» بر سر فوتبال ایران!

رئیس سابق دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال این اتفاق را موفقیت بزرگی برای فدراسیون دانست و در اظهاراتی عجیب‌تر گفت: الان باید مبلغی را پرداخت کنیم که خیلی قابل توجه نیست!

فغانپور که با برنامه «سلام صبح بخیر» گفتگو می‌کرد، در پایان درباره اینکه آیا این رای ویلموتس قطعی و رسمی است؟ تاکید کرد: بله رای صادر شد. احتمالاً همین هفته اعلام می‌شود و «گراندز» رای می‌آید. این حرفی که زدم قطعی است. باید موفقیتی که در دادگاه عالی ورزش کسب کردیم را تبریک بگویم!

مارک ویلموتس در سال ۱۳۹۸ به جای کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران شد. او در مدت کمتر از ۶ ماه سرمربی ایران بود و قبل از کسب دو باخت مقابل بحرین و عراق مبلغ ۲ میلیون یورو از فدراسیون فوتبال دریافت کرد. با استناد به صحبت‌های فغانپور، ویلموتس در مدت زمان کوتاهش در تیم ملی حداقل ۵ میلیون یورو از ایران به دست آورده است!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها