يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۰۳۱۶
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
باشگاه منچستریونایتد قاطعانه اعلام کرد که کریستیانو رونالدو فروشی نیست اما اکنون می‌تواند یک استثنا قائل شده تا این ستاره به صورت قرضی و برای یک فصل راهی تیم دیگری شود.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از میرور، غیبت طولانی‌مدت و مکرر رونالدو در تمرینات پیش فصل منچستریونایتد و تور آسیایی این باشگاه، احتمال جدایی او تنها بعد از یک فصل از جمع بازیکنان شیاطین سرخ را افزایش داده است. به نظر می‌رسد این بازیکن تصور می‌کند آینده روشنی در اولدترافورد ندارد و غیبت شیاطین‌سرخ در فصل بعد لیگ قهرمانان، تمایل ستاره پرتغالی را به جدایی از این باشگاه، دو چندان کرده است. 

در این راستا باشگاه منچستریونایتد قاطعانه اعلام کرده که کریستیانو رونالدو برای فروش نیست اما اکنون یک استثنا قائل شده تا مطمئن شود که می‌تواند قبل از بازگشت تابستان آینده در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. در ازای آن باشگاه از فوق ستاره ۳۷ ساله می‌خواهد که یک بند اختیاری یک ساله برای تمدید قرارداد خود ایجاد کند تا بتواند تابستان آینده برای لیگ قهرمانان به اولدترافورد بازگردد.

موافقت منچستر با جدایی قرضی رونالدو

رونالدو در تابستان امسال برای بازی در لیگ قهرمانان اروپا درخواست کرده است تا فصل آینده را ترک کند و پس از اینکه به دلایل خانوادگی مرخصی گرفته، هنوز به تمرینات بازنگشته است.

اما در مذاکرات اخیر مشخص شده که یونایتد رضایت داده تا رونالدو به صورت قرضی از این تیم جدا شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها