يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۰۴۰۴
زمان انتشار: ۰۹:۳۴     ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
سرمربی بایرن مونیخ با اظهار نظری که درباره دی‌لیخت داشت، به تیم سابق او طعنه زد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از مشرق و به نقل از فوتبال ایتالیا، به نظر می رسد که یولیان ناگلزمن ابایی از اظهار نظرهای جنجالی و تحریک آمیز ندارد.

او بعد از اظهار نظر جنجالی اخیر درباره بارسلونا این بار کادرفنی یوونتوس را تحریک کرد.

سرمربی بایرن مونیخ درباره دی‌لیخت گفت: من بعد از جلسه نخست تمرین دی‌لیخت با او صحبت کردم. این بازیکن به من گفت که این سخت‌ترین تمرین او در ۴ سال اخیر بوده است. دی‌لیخت فصل قبل زیاد بازی نکرد. من شنیده‌ام که در ایتالیا آسان نیست که یک بازیکن آمادگی بدنی خود را حفظ کند.

سایت فوتبال ایتالیا نوشت که سرمربی بایرن مونیخ با این اظهار نظر خود کادر فنی یوونتوس را تحریک و به آن‌ها به خاطر تمرینات سبک طعنه زد.

این سایت ایتالیایی در ادامه گزارش خود نوشت که این برای چندمین بار است که از کادر فنی یوونتوس به خاطر ضعف بدنی بازیکنان انتقاد می شود.

دی لیخت در تابستان ۲۰۱۹ به یوونتوس پیوست و با این تیم قرارداد ۵ ساله امضا کرد اما بعد از سه سال تصمیم به جدایی از این تیم گرفت. عملکرد ناامید کننده یوونتوس در دو سال اخیر باعث شد تا این بازیکن هلندی تیم را به مقصد بایرن مونیخ ترک کند. او با ۸۰ میلیون یورو به بایرن پیوست تا به گران‌ترین مدافع تاریخ این باشگاه و بوندسلیگا تبدیل شود.

 این مدافع هلندی در نخستین بازی خود با پیراهن بایرن مونیخ توانست گلزنی کند تا توانایی‌های خود را نشان دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها