امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۱۰۴۱۷
زمان انتشار: ۱۰:۱۱     ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم امید برای اردوی جدید این تیم و حضور در بازی های کشورهای اسلامی که در ترکیه برگزار می شود روی لژیونرهای تیمش قلم قرمز کشید.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، در آخرین اردوی تیم امید که به بهانه حضور در بازی های قهرمانی زیر 23 سال آسیا در تاشکند برگزار شد شاهد حضور علی جواد کالمرزی ثابت (بازیکن شاغل در فوتبال هلند) و یادگار رستمی (پوگون لهستان) در اردوی تیم ملی امید بودیم اما اینبار هیچ یک از این دو بازیکن به اردوی آماده سازی تیم ملی امید دعوت نشدند.

اردوی آماده سازی تیم ملی امید به بهانه حضور در بازی های کشورهای اسلامی از 5 تا 13 مرداد در کمپ تیم های ملی برگزار می شود و قرار است تیم ملی امید در روزهای 9 و 10 مرداد دو بازی دوستانه هم با تیم های لیگ برتری برگزار کند. بازی ها در ترکیه از 17 مرداد آغاز می شود. 26 بازیکن به اردوی آماده سازی تیم ملی امید دعوت شده اند که در اعزام به نظر می رسد مهدی مهدوی کیا روی نام 3 بازیکن قلم قرمز خواهد کشید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها