يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۰۴۹۸
زمان انتشار: ۱۳:۳۹     ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
بر اساس اعلام شرکت ارتباطات زیرساخت، اختلال در شبکه اینترنتی برخی مناطق تهران با پیگیری‌های کارشناسان این شرکت و هماهنگی شرکت توانیر بر طرف شد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از ایرنا، از صبح امروز اینترنت برخی از نقاط دچار اختلال شده بود. در این اختلال که از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح آغاز شد و تا حدود ۱۴ ساعت ادامه داشت و اینترنت با اختلال همراه بود.

شرکت ارتباطات زیرساخت، پس از ساعاتی که از اختلال اینترنت می‌گذشت، اعلام کرد: صبح امروز بر اثر فرسودگی خطوط و تجهیزات انتقال برق، در شبکه اینترنتی برخی از مناطق تهران اختلال ایجاد شده بود که با پیگیری و همکاری کارشناسان این شرکت و هماهنگی شرکت توانیر مشکل برطرف و در حال حاضر تمامی ارتباطات به حالت پایدار درآمده است.

براساس این گزارش، از حدود ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح امروز، اینترنت در برخی نقاط تهران دچار اختلال شده بود که هم‌اکنون این اختلال برطرف شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها