أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۰۵۰۹
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
اسلامی در رویداد هم افزایی مدیریت ایران مطرح کرد:
رییس سازمان انرژی اتمی کشور گفت: باید حل مسائل به صورت محله محور شکل گیرد، نباید مسائل را از بخش به شهرستان و استان برد و سپس روی میز دولت گذاشت بلکه در مقیاس خود باید با یکدیگر تعامل و هم‌افزایی شود تا مسائل حل شوند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از سراج24؛ محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی کشور در رویداد هم افزایی مدیریت ایران ۱۴۰۱، اظهار داشت: در انقلاب اسلامی مردم محوری، بسیار حائز اهمیت بوده که برپایی این نمایشگاه هم نشان از میدان دادن به مردم است. هر زمان دولت و ملت از یکدیگر جدا شدند و هر کدام به دنبال مطالبه بودند اتفاق خاصی نیفتاد، مهم احصاء مسائل، ظرفیت‌ها، استعدادها و راه‌حل‌ها در زمینه موضوعات است تا موجب شکوفایی و هم‌افزایی شود.

وی بیان داشت: باید از تمامی انرژی و استعدادها استفاده کرد و تنها منتظر سرمایه‌گذار نبود، حل مسائل به صورت محله محور شکل گیرد، نباید مسائل را از بخش به شهرستان و استان برد و سپس روی میز دولت گذاشت بلکه در مقیاس خود باید با یکدیگر تعامل و هم‌افزایی شود تا مسائل حل شوند، باید بتوان از همان نقاط نیز کار صادراتی انجام داد.

رییس سازمان انرژی اتمی کشور تصریح کرد: در تجارت الکترونیک می‌توان با اقصاء نقاط جهان ارتباط گرفت، کشور ایران نیروهای بسیار خوبی دارد که می‌توان از ظرفیت آنها به خوبی استفاده کرد، در حال حاضر ظرفیت دولت به شکلی نیست که همه جوانان را استخدام کند باید نگاه ما به اشتغال تغییر کند.

وی افزود: اینکه برخی می‌گویند بیکاری وجود دارد، باید بدانند بسیاری از ظرفیت‌های اشتغال در نزدیکی ما وجود دارد که اگر به خوبی این ظرفیت‌ها دیده شود می‌تواند اشتغال آفرینی کند و بر پایه یک تفکر دانشی حرکت کنیم.

اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: هم اکنون سازمان انرژی اتمی در گستره کشور مستقر و در حال فعالیت است، هر کجا از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری ظرفیت داشته باشد و بتوان از آن استفاده کرد، حتما بهره‌گیری خواهد شد‌.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها