يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۰۵۵۰
زمان انتشار: ۰۸:۵۹     ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
رئیس سازمان امور دانشجویان عنوان کرد:
رئیس سازمان امور دانشجویان از افزایش تجهیزات و زیرساخت‌ها و امکانات رفاهی دانشجویان در سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، هاشم داداش پور با اشاره به افزایش امکانات رفاهی دانشگاه‌ها در سال تحصیلی جدید گفت: تمام تلاش ما این است که با توجه به مقدورات و بودجه‌های در اختیار و منابعی که از طریق خیرین به دست می‌آوریم، تجهیزات، زیرساخت‌ها و امکانات رفاهی دانشجویان را افزایش دهیم.

وی افزود: اما اگر در جایی مشاهده کنیم که امکانات خاصی نداشته و یا منابعی در اختیار نداریم، خیلی صادقانه با دانشجو در میان می‌گذاریم و دانشجویان نیز شرایط کشور و ما را درک می‌کنند و می‌فهمند.

وی درباره علت بروز مسمومیت‌های اخیر در میان دانشجویان گفت: دانشگاه‌های ما در تمام سال‌های گذشته، بسته به شرایط آب‌وهوای خاصی که وجود داشته، به‌صورت نقطه‌ای، ممکن است اتفاقاتی برای آن‌ها رخ داده باشد، بنابراین ممکن است این الزاماً به کیفیت غذا و یا امکانات رفاهی آن دانشگاه برنگردد و شاید در برخی موارد به‌خاطر شرایط آب‌وهوایی باشد، آن چیزی که مربوط به سازمان امور دانشجویان می‌شود، این است که تا جایی‌که امکان‌پذیر است اجازه ندهیم حتی در یک نقطه هم چنین اتفاقی رخ دهد.

رئیس سازمان امور دانشجویان افزود: ولی گاهی مواقع همه چیز در اختیار ما نیست، شرایط محیطی خود را به ما تحمیل می‌کند، طبیعی است که شرایط محیطی در اختیار ما نیست ولی آن شرایط و متغیرهایی که به ما ارتباط دارد، هم دانشگاه‌های کشور، هم سازمان امور دانشجویان و هم صندوق رفاه دانشجویان همه تلاششان این است که کمک کنند چنین اتفاقی در داخل دانشگاه رخ ندهد، تمهیداتی نیز در این خصوص اندیشیده شده و به دانشگاه کشور اعلام شده است.

وی ادامه داد: هیچ دانشگاهی حاضر نیست احیاناً اتفاقی برای حتی یک دانشجوی دانشگاه رخ دهد و طبیعی است که این اتفاق، اتفاق نادری بوده و به صورت نقطه‌ای است و ما حتم داریم که شرایط بهتری را در مهرماه سال آینده تجربه خواهیم کرد.

رئیس سازمان امور دانشجویان در مورد نتیجه نهایی مسمویت های دانشجویی اخیرگفت: آنچه که ما از وزارت بهداشت دریافت کردیم مسمومیت غذایی بود، حال ممکن است در جایی مطرح شده، مسمومیت غذایی از نوعی ویروس، در هر حالت چون مرجع وزارت اصلی تصمیم دراین خصوص وزارت بهداشت است، ما نیز نظر وزارت بهداشت را دراین رابطه تأیید می‌کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها