کد خبر: ۵۱۰۶۰۴
زمان انتشار: ۱۲:۳۸     ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
ممکن است نساجی بازی‌های هفته‌های ابتدایی در فصل جدید را هم در استادیومی غیر از وطنی برگزار کند. این در حالی است که پیمانکار، یک فصل برای آماده سازی استادیوم وقت داشته است.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، جدا از برخی ایراداتی که هنوز رفع نشده و سازمان لیگ روی آن دست گذاشته است، چمن استادیوم هم هنوز برای میزبانی از بازی های لیگ برتر آماده نیست چراکه چمن یکی دو ماه دیرتر از موعد مقرر کشت شده است.

حامد شیری، کاپیتان تیم نساجی هم این خبر را تایید کرد و گفت: « ظاهراً در چند بخش به این ورزشگاه ایراد گرفته‌اند و آماده نشدن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر، بدترین اتفاق ممکن برای نساجی است. نمی‌دانم چرا در یک سال گذشته شرایط طوری نبود که این ورزشگاه را به‌ صورت کامل آماده کنند، با این حال امیدوارم هر چه سریع‌تر نواقص این ورزشگاه را برطرف کنند.»

نساجی، فصل گذشته دیدارهای خانگی خود را در 6 استادیوم برگزار کرد و بازی پایانی این تیم هم به دلیل عدم معرفی استادیوم مدنظر سازمان لیگ 3-0 به سود تراکتور اعلام شد. باید منتظر ماند و دید که در صورت عدم تایید استادیوم شهید وطنی در هفته‌های ابتدایی، نساجی به کدام استادیوم بر می‌گردد. فصل گذشته بیشتر دیدارهای خانگی تیم نساجی در استادیوم امام رضای مشهد برگزار شد. بر همین اساس پیش بینی می‌شود که این تیم دیدارهای خانگی هفته‌های ابتدایی را در استادیوم امام رضای مشهد برگزار کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها