أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۱۰۶۱۳
زمان انتشار: ۱۳:۲۳     ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، در فاصله یک ماه تا جام جهانی 2022 قطر به دادگاهی در بارسلونا احضار شده است.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، بحث انتقال نیمار به بارسلونا همچنان تحت بررسی دادستانی اسپانیا قرار دارد و باعث دردسر او شده است. 
حالا روزنامه ال پایس خبر داده که این بازیکن باید در فاصله یک ماه تا آغاز جام جهانی 2022 قطر به بارسلونا برود و در یک جلسه دادگاه که با شکایتی از سوی وزارت خزانه‌داری اسپانیا برگزار خواهد شد شرکت کند.
گفته می‌شود این وزارت از دادگاه درخواست کرده که نیمار را به دو سال زندان و پرداخت 10 میلیون یورو در این پرنده محکوم کند. 
بحث اصلی این پرونده روی انتقال این ستاره برزیلی از سانتوس به بارسلونا است. یک شرکت برزیلی نیز در این پرونده حضور دارد و جز شاکیان به حساب می‌آید. آنها ادعا کرده‌اند که 40 درصد از حقوق نیمار در آن زمان به این شرکت تعلق داشته است. آنها خواهان پنج سال زندان و 150 میلیون یورو غرامت هستند.


علاوه بر نیمار، پدر و مادر او و همچنین ساندرو روسل و جوزپ ماریا بارتومئو نیز برای شرکت در این جلسه دادگاه احضار شده‌اند و قرار است به همراه نیمار به اتهاماتی که به آنها وارد شده پاسخ دهند. یکی از مربیان سابق سانتوس و بارسلونا نیز در این پرونده درگیر هستند.
وزارت خزانه‌داری اسپانیا خواهان دو سال زندان برای پدر نیمار و یک سال زندان برای مادر او شده است. این در حالی است که شرکت برزیلی درخواست پنج سال زندان برای هر دوی آنها را مطرح کرده است اما باید دید که رای نهایی دادگاه در این زمینه چه خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها