أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۱۰۶۷۰
زمان انتشار: ۱۱:۳۴     ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
برزیل با افزایش تولیدات کشاورزری ، واردات اوره از ایران و روسیه را افزایش می‌هد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از صدا و سیما، مجمع جهانی کشت و صنعت با حضور رئیس جمهور برزیل، وزیر کشاورزی، وزیر اقتصاد و مسئولین بخش‌های مختلف کشاورزی برزیلی و خارجی و نمایندگانی از ایران در شهر سان پائولو آغاز شد.

در مراسم افتتاحیه این مجمع بولسونارو رییس جمهور کشوربرزیل با اشاره به گسترش تولید کشاورزی برزیل و نیاز بیشتر به انواع کود شیمیایی وارداتی، به رایزنی‌های خود با پوتین، رئیس جمهور روسیه برای واردات سی کشتی کود شیمیایی اوره به برزیل و افزایش واردات از ایران اشاره کرد.

درحاشیه این مجمع سفیر کشورمان و رئیس اتاق مشترک ایران برزیل درجلسه‌ای که با وزیرکشاورزی برزیل داشتند درمورد صادرات اوره ودیگرموادپتروشیمی به کشوربرزیل وهمچنین واردات نهاده‌های دامی باکیفیت وقیمت مناسب به کشورمان بحث وتبادل نظر کردند.
مجمع جهانی کشت و صنعت هر دو سال یکبار درباره طیف وسیعی از موضوعات مهم مربوط به کشاورزی و صنایع مرتبط با کشاورزی برگزار می‌شود.
لازم بذکر است که تولید غلات، حبوبات و برنج برزیل امسال به ۳۰۰ میلیون تن می‌رسد که برای این میزان فعالیت کشاورزی به بیش از چهل میلیون تن کود شیمیایی نیاز دارد.
در سال‌های اخیر ایران یکی از صادرکنندگان کود اوره به برزیل بوده است و بخشی از فعالیت اتاق مشترک بازرگانی دو کشور در حوزه صادرات اوره است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها