يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۰۷۷۸
زمان انتشار: ۱۱:۱۳     ۰۸ مرداد ۱۴۰۱
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: وزارت صمت میزانی را برای عرضه خودرو در بورس کالا در نظر گرفت که نسبت به آن معترض بودیم و اعلام کردیم میزان عرضه باید بیش از رقم در نظر گرفته شده از سوی این وزارتخانه باشد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از ایرنا، ۲۱ تیرماه گذشته بود که طرح عرضه خودرو در بورس کالا در شورای عالی بورس با حضور وزرای اقتصاد و صمت به تصویب رسید و اعلام شد علاوه بر عرضه فیزیکی خودرو، تامین مالی خودروسازان از مسیر اوراق گواهی سپرده کالایی و سلف موازی استاندارد نیز در بورس کالا عملیاتی می شود.

در این میان پیگیری‌های خبرنگار ایرنا نشان می‌دهد که ورود خودرو به جاده بورس کالا در مراحل آخر قرار دارد و آن، توافق سازمان بورس و اوراق بهادار و وزارت صمت در خصوص میزان عرضه است.

«مجید عشقی» در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا به آخرین جزییات عرضه خودرو در بورس کالا اشاره کرد و افزود: طی چند وقت گذشته مذاکراتی را با مسوولان حاضر در وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام دادیم و به توافقاتی در زمینه عرضه خودرو در بورس کالا دست پیدا کردیم.

وی به مشکلات حاضر بر سر راه اجرایی شدن این طرح اشاره کرد و اظهار داشت: اکنون در زمینه نحوه عرضه خودرو در بورس کالا در حال رایزنی هستیم.

عشقی تاکید کرد: وزارت صمت شرایطی را برای عرضه خودرو در بورس در نظر دارد که با مطرح شدن آن مخالفت‌هایی از سوی سازمان بورس نسبت به آن صورت گرفت و اکنون در حال مذاکره برای رفع آن اختلاف نظرها هستیم.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار ادامه داد: در این راستا وزارت صمت میزانی را برای عرضه خودرو در بورس کالا در نظر گرفت که نسبت به آن معترض بودیم و اعلام کردیم میزان عرضه باید بیش از رقم در نظر گرفته شده از سوی وزارت صمت باشد.

وی اعلام کرد که اکنون در این زمینه در حال رایزنی‌ها هستیم و به محض رفع مشکل عرضه خودرو در بورس کالا از سر گرفته خواهد شد.

عشقی به نوع خودروهایی که قرار است در بورس کالا عرضه شوند اشاره کرد و گفت: عرضه در بورس کالا را از خودروهایی که قبلا مشمول قیمت گذاری نبودند، آغاز می کنیم و به مرور تلاش خواهیم کرد تا همه خودروها را وارد این بازار کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها