يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۰۷۹۴
زمان انتشار: ۱۲:۲۶     ۰۸ مرداد ۱۴۰۱
بررسی عواقب یک قرارداد؛
هافبک فصل گذشته ذوب آهن اصفهان با انتقال به پرسپولیس تبدیل به یکی از خریدهای جنجالی شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، باشگاه پرسپولیس یک ماه پس از جذب بازیکنانی همچون علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی فر، سعید صادقی، سروش رفیعی، گئورگی گولسیانی و محمدمهدی احمدی سراغ هافبک ذوب آهن اصفهان رفت تا سینا اسدبیگی تبدیل به هشتمین خرید این تیم شود.

هافبک فصل گذشته ذوبی ها در حالی به پرسپولیس پیوست که قرارداد داخلی با اصفهانی‌ها بسته بود اما طبق گفته مدیر برنامه‌هایش به دلیل واریز اولیه وجه قراردادش پس از بیست روز از مدت زمان امضای آن تصمیم به ترک اردوی این تیم و حضور در ساختمان باشگاه پرسپولیس برای امضای سه ساله قراردادش گرفت.

همین موضوع با واکنش باشگاه ذوب آهن همراه شد تا آنها اقدام به شکایت از این بازیکن و باشگاه پرسپولیس بگیرند. اسد بیگی پس از توضیح نحوه امضای برگه تمدید قرارداد داخلی با ذوب آهن به باشگاه پرسپولیس تعهد داد هرگونه تخلف در این باره بر عهده شخص اوست و بابت امضای قرارداد با پرسپولیس هیچ مشکل حقوقی ندارد.

باشگاه پرسپولیس نیز پس از تأیید معاونت حقوقی مبنی بر بدون مشکل بودن قرارداد این بازیکن، اقدام به انتشار عکس امضای قرارداد او کرده است اما باز هم پیگیر این موضوع خواهد شد تا بتواند قرارداد هافبک دفاعی تازه وارد تیم را ثبت کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها