أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۰۸۶۰
زمان انتشار: ۰۹:۱۶     ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
پاسخ به شایعات
کلیپی در فضای مجازی منتشر شده که عنوان شده "در سیل روز گذشته در روستای رستاق در شهرستان داراب، راننده یک پاترول تلاش داشت که قدرت اتومبیل خود را به رخ سیلاب بکشد که متاسفانه اتومبیل در گل و لای سیل فرو رفت!

به گزارش پایگاه 598، کلیپی در فضای مجازی منتشر شده که عنوان شده "در سیل روز گذشته در روستای رستاق در شهرستان داراب، راننده یک پاترول تلاش داشت که قدرت اتومبیل خود را به رخ سیلاب بکشد که متاسفانه اتومبیل در گل و لای سیل فرو رفت" و به اسم #سیلاب استهبان و داراب و فسا و نی_ریز و رودبال منتشر شده است.

واقعیت ماجرا: این کلیپ مربوط به ولایت رستاق در عمان است و بعد انتشار این کلیپ در آن کشور پلیس عمان هر ۴سرنشین خودرو را دستگیر و طبق قوانین راهنمایی رانندگی عمان بخاطر عبور عمدی و خطرناک از رودخانه بنی غافر آنها را به ۳ماه زندان و ۵۰۰ریال عمان جریمه کرده است و طبق قوانین جدید آن کشور،‌ چنین رفتاری مشمول هیچگونه بیمه نخواهد شد و افراد خاطی زندانی و جریمه نیز می‌شوند.

شایعه خودکشی با پاترول در سیل استهبان!

در توضیحات وبسایت صحيفة الخليج آمده است: مقامات سلطان نشین عمان پس از عبور عمدی با وسیله نقلیه خود از دره ای که باعث غرق شدن آن در عرض چند ثانیه شد، چهار فرد بی احتیاطی را که در ویدئویی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شدند و خود را به خطر انداختند، دستگیر کردند.

این یک نمونه از ده‌ها فیلم و تصویر مشابه است. کشور ثروتمند عمان با جمعیت ۵میلیونی با هر بارندگی و عبور از رودخانه تلفات می‌دهد.

فيديو | سلطنة عُمان..حاولوا عبور وادٍ جارف فأغرقوا مركبتهم | صحيفة الخليج
https://b2n.ir/x94990

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها