أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۱۰۳۰
زمان انتشار: ۱۲:۱۲     ۱۰ مرداد ۱۴۰۱
سیدجلال حسینی همچنان چهره مورد توجه در اردوی تیم پرسپولیس است.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، سیدجلال حسینی با پوشش متفاوت نسبت به بازیکنان، روی نیمکت تیم پرسپولیس می‌نشیند و در تلاش است تا در نقش یک عضو موثر کادرفنی ظاهر شود. او فصل گذشته در چنین روزهایی برای شروع لیگ برتر خود را آماده می‌کرد و در قلب خط دفاعی تیمش جای داشت اما حالا با پیراهن طلایی رنگ کنار مهرداد خانبان و کریم باقری، اولین روزهای بازنشستگی را پشت سر می‌گذارد.

حسینی هنوز در مورد بازنشستگی و دشواری‌های گذران این دوره صحبت نکرده اما احتمالا حتی برای کسی که 20 سال در سطح اول فوتبال حرفه‌ای بازی کرده هم این خداحافظی غم انگیز است. روزهای غم انگیزی که با حضور دائمی روی نیمکت و داخل تمرین، کمتر به چشم می‌آید.

دیروز در حاشیه بازی دوستانه پرسپولیس و تیم امید، سیدجلال روی نیمکت در حالی که بیشتر حاضران در حال شوخی و خنده بودند، با اخم‌های درهم رفته و صورت جدی، بازی را تماشا می‌کرد و صحبت چندانی نیز با اطرافیانش انجام نمی‌داد.

اینکه پرسپولیس کاپیتانش را حفظ کرده و همچنین سه کاپیتان سابق دیگر (پیروانی، باقری و گل‌محمدی) را روی نیمکت دارد، شاید باعث شود تا حواشی برای همیشه از اردو رخت ببندد اما انتظاری که از سیدجلال وجود دارد، گذراندن هرچه سریعتر کلاس‌های مربیگری و تبدیل شدن به چهره‌ درخشان در بین سرمربیان فوتبال است.

عکس از امیرحسین خیرخواه

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها