يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۱۰۵۹
زمان انتشار: ۱۲:۵۱     ۱۰ مرداد ۱۴۰۱
با یک گل و یک پاس گل
در روزهایی که پرسپولیس با جدیت به دنبال جذب مهاجم خارجی است، از مهاجم جوان خود کاملا غافل شده است.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، در فاصله حدود 11 روزه به لیگ بیست و دوم، هنوز تکلیف جذب مهاجم توسط پرسپولیس مشخص نشده است و این موضوع با نگرانی بزرگی از سوی کادرفنی و هواداران دنبال می‌شود.

این در حالیست که پرسپولیس در حال حاضر حامد پاکدل و مهدی عبدی را در اختیار دارد. مهدی عبدی که با پیشنهاد رسمی باشگاه چاوز پرتغال مواجه شده، آنها طی پیشنهادی که داده بودند، مدعی پرداخت 500هزار دلار برای فصل دوم حضور این مهاجم جوان در این تیم شده بودند.

پرسپولیس در شرایطی به دنبال مهاجم خارجی است که در بیشتر پیشنهادات خود مبلغی پایین‌تر از این عدد را برای جذب بازیکن در نظر گرفته است و در این شرایط باید توصیه کرد که از سرمایه خود به شکل بهتری سود ببرند.

مهدی عبدی که در دوره کالدرون به عنوان یک استعداد جوان به این تیم اضافه شد، خیلی زود با گلزنی در دربی نام خود را بر سر زبان انداخت. او در ادامه با ثبت گل‌های تاریخ ساز در نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان، نوید ظهور یک مهاجم قابل اعتنا را در ترکیب سرخپوشان داد. اما شرایط در نهایت به شکلی پیش رفت که اعتمادها همچنان نسبت به این بازیکن کمتر از حدی‌ شده که او را به عنوان مهاجم اول و تاثیرگذار لقب دهند. شاید بیشتر این مساله به خود عبدی نیز برگردد؛ جایی که او علیرغم جوانی خود توانسته ثبت کننده لحظات تاریخی این باشگاه لقب گیرد اما ممارست و تلاش او برای دستیابی به موفقیت به سمتی پیش نرفته که بتواند خود را در جایگاه مهاجمی تراز اول جا بیندازد.

عبدی اما برای فصل جدید برنامه ویژه‌ای دارد. حضور نفراتی قابل اتکا برای پاس‌های طلایی همچون مهدی ترابی، سعید صادقی، دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی و ... قطعا در صورتی که با آمادگی بدنی و ذهنی بالایی از سوی عبدی همراه باشد، او را به چهره اول خط حمله این تیم تبدیل کند.

عبدی در بازی روز گذشته پرسپولیس مقابل تیم المپیک ایران با انگیزه‌ای مثال‌زدنی و ویژه برای رقیب حاضر شد تا نشان دهد علیرغم هجمه‌هایی که تنها معطوف به جذب مهاجم خارجی شده و بی‌توجهی کاملی را نسبت به پتانسیل کنونی تیم در پی داشته، آماده است تا یک اتفاق بزرگتر را در فصل بیست و دوم رقم بزند. او در بازی روز گذشته با یک گل و یک پاس گل، یکی از چهره‌های برتر سرخپوشان بود و علیه جذب مهاجمانی صرفا با تگ خارجی و ناکارآمد به این شکل موضع خود را به نمایش گذاشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها