أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۱۱۰۷۷
زمان انتشار: ۰۸:۴۰     ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
باکایوکو خداحافظی کرد؛
یک رسانه ایتالیایی اعلام کرد مهاجم ایرانی پورتو جزو گزینه نهایی باشگاه میلان در نقل و انتقالات تابستانی است.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، مهدی طارمی پس از سال‌های درخشان در فوتبال پرتغال و کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر این کشور و همچنین به دست آوردن سه گانه قهرمانی همراه پورتو، مورد توجه باشگاه‌های اروپایی در ترکیه و ایتالیایی قرار گرفته و هنوز هم احتمال جدایی او از جمع شاگردان کونسیسائو وجود دارد.

وب‌سایت کالچومرکاتو ایتالیا خبر داد تیموئه باکایوکو پس از نیم‌فصل حضور در میلان و عدم فعال‌سازی بند خرید دائمی ۲۰ میلیون یورویی او، از تماشاگران روسونری خداحافظی کرده و حالا مدیران این باشگاه سه گزینه روی میزشان قرار داده‌اند که در این بین نام مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو نیز دیده می‌شود.

این وب‌سایت تاکید کرده میلان مذاکرات خود را برای مذاکرات جدید در شروع ماه آگوست و نقل و انتقالات داغ تابستانی آماده می‌کند و به دنبال قهرمانی در فصل جدید سری آ ایتالیا است و در همین راستا، آنها رناتو سانچز، حکیم زیش و مهدی طارمی را در فهرست خود برای جایگزینی باکایوکو قرار داده‌اند.

مدیران روسونری از عملکرد باکایوکو رضایت نداشته‌اند و به همین دلیل بند خرید او را فعال نکرده‌اند تا این بازیکن به لندن برگردد و به همین دلیل باشگاه میلان یک بازیکن برای تقویت خط میانی(وینگر- هافبک هجومی) به دنبال سانچز، زیش یا مهدی طارمی است.

کالچومرکاتو عنوان کرده بازگشت باکایوکو برای دومین بار به میلان هیجان‌انگیز نبوده و عملکردش مدیران این باشگاه را برای ادامه همکاری با وی مجاب نکرده و حالا بعید نیست در صورت پرداخت حق فسخ مهدی طارمی، این ستاره ایرانی راهی روسونری شود.

با توجه به جدایی کسیه و باکایوکو از میلان، این تیم با مهره‌های کمی در خط میانی مواجه شده و همین اتفاق شرایطی به وجود آورده تا آنها چشم‌شان به جذب رناتو سانچز، زیش یا مهدی طارمی باشند.

رناتو سانچز مدت‌هاست مورد توجه میلان قرار دارد و توافق این باشگاه با رقمی کمتر از ۳۰ میلیون یورو با باشگاه لیل فرانسه در حال انجام است، اما این هافبک پرتغالی فعلا قصد دارد مدت بیشتری صبر کند تا ببیند می‌تواند به پاری‌سن‌ژرمن بپیوندد یا خیر.

حکیم زیش، هافبک مراکشی چلسی نیز دیگر گزینه مدنظر مدیران روسونری است و میلان می‌تواند با پرداخت ۲۵ میلیون یورو این بازیکن را جذب کند، اما باشگاه ایتالیایی فعلا قصد دارد منتظر سانچز بماند.

کالچومرکاتو در پایان عنوان کرده دیگر گزینه‌ای که در فهرست سه نفره مدیران روسونری دیده می‌شود؛ مهدی طارمی هافبک- مهاجم ایرانی است که یک گلزن قدرتمند است و میلان می‌تواند با پرداخت مبلغی بین ۲۵ تا ۲۶ میلیون یورو به باشگاه پورتو، این بازیکن را به خدمت بگیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها