أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۱۰۸۵
زمان انتشار: ۰۹:۴۵     ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
گل‌گهر سیرجان ساعتی پیش اولین تمرین خود را در اردوی ترکیه پشت سر گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"؛ گل‌گهر کارش را با اردویی چند روزه در تهران آغاز کرد و سپس بازیکنان این تیم راهی سیرجان شدند و نزدیک به دو هفته تمرینات پرفشاری را در این شهر پشت سر گذاشتند.
سورمه‌‎ای پوشان سیرجانی که در مرحله دوم آماده‌سازی صبح و عصر تمرین کردند، برای انجام تست‌های پزشکی به تهران و زمین شماره دو آزادی بازگشتند و سپس بار دیگر اردویی چند روزه و برگزاری چند دیدار دوستانه را در سومین مرحله آماده‌سازی پشت سر گذاشتند.
شاگردان امیرقلعه‌نویی پس از سه مرحله اردوی پرفشار صبح امروز راهی ترکیه شدند و پس از استراحتی چند ساعته اولین تمرین را در پندیک برگزار کردند.
قرار است گل‌‎گهر سیرجان در اردوی ترکیه دو دیدار دوستانه برگزار کند و سپس این تیم به ایران بازخواهد گشت و عازم سیرجان می‌شود تا دور جدید تمرینات را برای حضور در مسابقات لیگ برتر و مصاف با تراکتور در سیرجان از سر بگیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها