يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۱۱۱۴
زمان انتشار: ۱۱:۲۸     ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
دو قهرمان وزنه برداری خود را برای حضور در جهانی کلمبیا آماده خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از مشرق، پس از پایان حضور علی مرادی در فدراسیون وزنه برداری و آمدن تیم جدید، شرایط برای وزنه برداران در حال بهبودی است و همه ورزشکاران شانس حضور در تیم ملی را پیدا کرده‌اند.

کیانوش رستمی و سهراب مرادی، دو قهرمان وزنه برداری که مدتی از تیم ملی دور بودند، قرار است برای مسابقات جهانی کلمبیا خود را آماده کنند. این دو وزنه بردار پتانسیل زیادی دارند و بازگشت شان قدرت وزنه برداری ایران را قطعا بالا خواهد برد.

مسابقات جهانی کلمبیا امتیاز حضور در المپیک را هم دارد و برهمین اساس فدراسیون وزنه برداری تلاشش این است که تیم ملی با قدرت زیادی در این رقابت‌ها حاضر شود.

حسین مقامی، دبیر فدراسیون وزنه برداری در این مورد به فارس گفت: نظر کادرفنی و مدیر تیم‌های ملی برای حضور این دو قهرمان در اردو مثبت است و بعد از بازی‌های کشورهای اسلامی اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها