يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۱۱۱۵
زمان انتشار: ۱۱:۳۰     ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
سخنگوی دولت گفت: حضور میدانی مسئولان در حوادث وجه تمایز این دولت با دولت‌های گذشته است و شاید این اقدام دولت هم مورد پسند کسانی که نگاه متفاوت برای حل مشکلات دارند نباشد، اما دولت بر آن تاکید دارد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز سه شنبه (۱۱ مرداد) در نشست خبری در پاسخ به فارس، مبنی بر اینکه در دولت گذشته، شاهد حضور کمرنگ مسئولان دولتی در محل حوادث و مدیریت میدانی مشکلات مردم بودیم امروز با توجه به اینکه این دولت خلاف رویه قبل را انجام می‌دهد شاهد هجمه برخی صاحبان رسانه ها و اکانت های فضای مجازی علیه دولت هستیم علت را در چه می دانید؟، اظهار داشت: حضور مسئولان اجرایی در صحنه مشکلات در لحظه برای مدیریت بحران ها تکلیف و وظیفه مدیران اجرایی است و اینکه صرفا دولت تماشاگر برخی مشکلات مردم باشد یا مدیریت مانیتورینگ داشته باشد در این دولت وجود ندارد و اعتقادی هم به آن ندارد.

وی افزود: حضور میدانی مسئولان در حوادث وجه تمایز این دولت با دولت های گذشته است و شاید این اقدام دولت هم مورد پسند کسانی که نگاه متفاوت برای حل مشکلات دارند نباشد، اما دولت بر آن تاکید دارد.

سخنگوی دولت گفت: آنچه بنده متوجه شدم حضور به موقع مسئولان اجرایی در حادثه اخیر سیل مورد ستایش و تقدیر اکثر رسانه ها قرار گرفته شده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها