يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۱۱۴۵
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
با راه‌اندازی قطار فوق‌العاده، عزاداران مراسم یوم العباس(ع) در حسینیه اعظم زنجان روز 15 مرداد با این قطار جابه‌جا می شوند.

‌به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از روابط عمومی شرکت رجا، علی سلیمانی، معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام این خبر اظهار داشت: راه‌اندازی این قطار که با هماهنگی راه‌آهن جمهری اسلامی ایران صورت گرفته، در راستای تسهیل سفر رفت‌و برگشت هم‌وطنان به شهر زنجان و حضور در مراسم عزاداری یوم العباس(ع) در حسینیه اعظم این شهر برنامه‌ریزی شده است.

‌سلیمانی افزود: قطار تندروی پردیس روز شنبه مورخ 15 مرداد ماه 1401 ساعت 05:40 صبح از ایستگاه راه‌آهن تهران به سمت زنجان حرکت کرده و در ساعت 20:20 همان روز از ایستگاه زنجان به سمت تهران بازمی‌گردد.

وی مبلغ بلیت این قطار را حدود 870 هزار ریال ذکر کرد و گفت: متقاضیان سفر با قطار فوق‌العاده زنجان برای تهیه بلیت و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند علاوه بر مراجعه به سایت رجا به نشانی www.raja.ir و سایر مراکز فروش بلیت و اپلیکیشن‌ها، به صورت شبانه‌روزی با سامانه ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق تلفن 1539 تماس حاصل کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها