يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۱۱۷۶
زمان انتشار: ۱۳:۳۹     ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
خبری از مسی و رونالدو نیست؛
10 کاندیدای اصلی کسب توپ طلای 2022 بهترین بازیکن جهان معرفی شدند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، با نزدیک شدن زمان اهدای توپ طلای 2022 به بهترین بازیکن دنیا از سوی مجله فرانس فوتبال نظرسنجی های زیادی در زمینه شانس اول کسب این جایزه بزرگ انجام می‌شود.

در رده بندی احتمالی 10 بازیکن برتر دنیا در سال 2022 از سوی سایت «فوت وار» ستارگان مسلمان دنیای فوتبال رده‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

کریم بنزما ستاره مسلمان و کاپیتان رئال مادرید در رده نخست این رده بندی ایستاد و شانس اول کسب توپ طلای 2022 شد. این ستاره به همراه رئال آقای گل لالیگا و قهرمان این لیگ شد. همچنین لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرد.


 

سادیو مانه ستاره سنگالی کنونی بایرن مونیخ و محمد صلاح ستاره مصری لیورپول دو ستاره مسلمان دیگر دنیای فوتبال در رده دوم و سوم شانس کسب توپ طلای 2022 ایستادند.

نکته جالب در رده بندی 10 بازیکن برتر سال 2022 که شانس های کسب توپ طلا هستند خبری از رکوردداران کسب این جایزه یعنی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو نبود.

مسی با 7 توپ طلا و رونالدو با 5 توپ طلا رکورد داران کسب این جایزه در دنیا به شمار می‌آیند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها