کد خبر: ۵۱۱۱۸۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۲     ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
سجادی: نمی‌شود ده روز قبل از بازی‌ها انصراف بدهیم
وزیر ورزش می‌گوید تیم امید و فدراسیون فوتبال باید علت انصراف خود را توضیح بدهند.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، حمیدرضا سجادی وزیر ورزش در خصوص انصراف تیم امید از بازیهای کشورهای اسلامی توضیح داد: این موضوع را صبح در اخبار شنیدم به عنوان یک ایرانی دوست دارم رشته‌های تیمی ما موفق باشند. برای من آرزو شده که تیم امید ما پس از 47، 48 سال به المپیک برود زیرا شایستگی‌اش را دارد اکنون که مسؤول و پاسخگو هستم باید بیشتر به فکر باشم و این موضوع را پیگیری کنم. یک روز مهدوی‌کیا نزد من آمد و گفت فردا شب با گل‌گهر بازی تدارکاتی داریم اما هیچ کجا به من زمین نمی‌دهند گفتند به دلیل برگزاری مسابقه در ماه مبارک رمضان باید بعد از افطار بازی کنید زمین‌های مدنظر ما از لحاظ برق مشکل دارند. موضوع را هماهنگ کردم تا تیم در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی به مصاف گل‌گهر برود.

سجادی در مورد آنچه حمایت از تیم امید می‌داند، اظهار داشت: خودم به محل بازی رفتم پس از آن مسابقه نیز به هتل تیم رفتیم تا بازیکنانی که روزه بودند و می‌خواستند افطار کامل‌تری داشته باشند و سایر نفرات را به یک میهمانی دعوت کنیم تا پاسی از شب میزبان تیم امید بودیم و کنار آنها شام و افطار خوردیم. آنچه به عقلم می‌رسید در مورد حمایت از مهدوی‌کیا در آن زمان انجام دادم. دوست دارم این تیم موفق باشد. مهدوی‌کیا می‌گفت باشگاه‌ها به ما بازیکن نمی‌دهند یا فلان چالش را داریم. در مورد تیم امید کمبود همکاری وجود دارد به هر حال از کمبود همکاری‌ها گله‌مند بود من هم تلاش کردم این کمک‌ها و همکاری‌ها بیشتر شود تا تیم امید موفق شود.

وی اضافه کرد:‌تا کنون هم از طرف فدراسیون فوتبال رسمی در خصوص انصراف از حضور در بازی‌ها چیزی به ما اعلام نشده روز گذشته در جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس یک خانم خبرنگار در این خصوص از من سوالی کرد که باز هم گفتم از اخبار شنیده‌ام تیم امید انصراف داده اما فدراسیون باید اعلام موضع کند که هنوز چیزی را به صورت رسمی به ما نگفته است. از صبح هم در وزارت ورزش نبودم و نمی‌دانم چنین نامه‌ای ارسال شده یا خیر. اکنون هم می‌توانم به فشافویه بروم و در خدمت تیم ملی تنیس باشم. خبر ندارم نامه‌ای آمده است یا نه. با میرشاد ماجدی تلفنی صحبت نکردم تا بدانم اعلام موضعش چیست نامه‌ها ابتدا دست احمدی مدیرکل حوزه وزارتی می‌آید اما تا کنون این کار انجام نشده است.

وزیر ورزش و جوانان درباره این انصراف گفت: بر فرض که این خبر صحت داشته باشد متولی امر فدراسیون فوتبال است اگر طبق نظر کارشناسی کادر فنی نباید این تیم به مسابقات اعزام شود نظرشان محترم است اما علت برای ما مهم است باید مشخص شود به چه دلیلی تیم امید نمی‌خواهد به مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی برود. این مسابقات ساده نیست و همه ما قواعد را بلد هستیم. نمی‌توان ناگهانی و 10 روز مانده به مسابقات اعلام انصراف کرد زیرا امکان دارد در جدول برنامه‌ریزی آنها تداخل پیش بیاید و تیم‌های دیگر به مشکل بخورند.

سجادی  در پایان همچنین گفت: امکان دارد یک تیم در نوبت بوده باشد اما به دلیل نداشتن ظرفیت نتواند جای ما بیاید اگر یک ماه زودتر این موضوع را اعلام می‌کردیم شاید یک تیم دیگری را جای ما می‌گذاشتند همانگونه که پس از انصراف یک کشور فوری تیم هندبال بانوان ما جایگزین آن شد. نه از حذف آن تیم بلکه از حضور تیم هندبال ما خیلی خوشحال شدیم. نمی‌دانم شاید با اعلام انصراف تیم امید در جدول کشور میزبان اتفاق خوبی نیفتد و برای آنها خبر خوبی نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها