أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۱۲۱۹
زمان انتشار: ۰۹:۲۵     ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
شاگردان رضا پرکاس در دیدار مقابل چادرملو به تساوی رضایت دادند.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که برای انجام اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل به تهران سفر کرده، در ادامه دیدارهای تدارکاتی خود عصر روز سه‌شنبه مقابل تیم دسته اولی چادرملو یزد قرار گرفت.

صنعت نفت آبادان در مسابقه تدارکاتی امروز برابر تیم تازه تاسیس چادرملو یزد که در زمین تهرانسر برگزار شد، با دو ترکیب مختلف به مصاف حریف خود رفت و در نهایت به تساوی بدون گل رضایت داد.

آبادانی‌ها که پیش از این دیدارهای دوستانه مقابل تیم امید سپاهان، تیم جوانان ایران و ذوب‌آهن برگزار کرده و امروز هم برابر چادرملو یزد قرار گرفته بودند، فردا در آخرین مسابقه تدارکاتی به مصاف استقلال خوزستان خواهند رفت.

تیم فوتبال صنعت نفت روز شنبه، بیست و دوم مردادماه در نخستین بازی فصل جدید لیگ برتر مهمان فولاد خوزستان است و پس از آن در آبادان میزبان آلومینیوم اراک خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها