أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۱۲۲۰
زمان انتشار: ۰۹:۲۶     ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
پیام فوتسالیست ایرانی به زبان اسپانیایی؛
ستاره ایرانی تیم فوتسال پالما اسپانیا امیدوار است فصل خوبی در این تیم داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، حسین طیبی که پس از دو سال حضور در بنفیکا پرتغال و تجربه دو نایب‌قهرمانی در لیگ برتر و دو نایب‌قهرمانی جام حذفی و همچنین سومی لیگ قهرمانان اروپا تصمیم به جدایی از این باشگاه گرفت، با قراردادی دو ساله راهی پالما اسپانیا شده است.

این فوتسالیست ایرانی که طی یک دهه اخیر در لیگ‌های روسیه، قزاقستان و پرتغال به میدان رفته، حالا قصد دارد تجربه جدیدی با بازی در تیم نایب‌قهرمانی لیگا ناسیونال اسپانیا به دست بیاورد و برابر رقبای سرسختی مثل بارسلونا بدرخشد.

طیبی که پس از دو هفته حضور در ایران در ابتدای هفته جاری راهی اسپانیا شد تا در تمرینات تیم جدیدش شرکت کند، در پیامی به زبان اسپانیایی با هواداران باشگاه پالما صحبت کرد.

این فوتسالیست ایرانی در یک پیام ویدئویی خطاب به هواداران پالما گفته است: «من حسین طیبی، بازیکن جدید باشگاه پالما. خیلی خوشحالم که اینجا هستم. خیلی دوست دارم زودتر وارد تیم شوم و آرزو می‌کنم یک فصل خیلی خوب در کنار هم داشته باشیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها