يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۱۲۵۴
زمان انتشار: ۱۰:۰۲     ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی شایعات درباره نیاز کشور به واردات بنزین از کشورهای همسایه را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از هادی بیگی نژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به شایعات اخیر در مورد نیاز کشور به سوخت گفت: به میزان کافی و حتی بیش از نیاز کشور گازوئیل تولید می شود.

وی ادامه داد: میزان تولید و مصرف بنزین تقریبا لب به لب است؛ یعنی میزان تولید و مصرف تقریبا برابر است، که تا چند وقت دیگر میزان تولید بنزین هم افزایش پیدا می کند، چرا که تعمیراتی در مراکز تولید بنزین در حال انجام است که با تمام شدن آنها میزان تولید افزایش خواهد داشت به همین دلیل اصلا احتیاجی به واردات بنزین نیست.

عضو کمیسیون انرژی با بیان اینکه واردات بنزین به طور کل تکذیب می شود،گفت: ایران در حال تلاش است تا مسیر باری منطقه شود که این امر یعنی باری را دریای خزر تحویل بگیرد و در دریای عمان تحویل دهد ممکن است مسائلی که در مورد واردات بنزین مطرح شده است برای این مساله باشد نه برای مصرف داخلی و مردم.

به گزارش فارس، در روزهای اخیر برخی رسانه‌های داخلی مدعی شده بودند بر اساس شنیده‌ها به دلیل نابسامانی بنزینی ، به واردات بنزین از کشورهای همسایه نیاز داریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها