يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۱۳۴۱
زمان انتشار: ۰۹:۱۶     ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
حجت‌الله امیریان، تعزیه‌خوان پیشکسوت هنگام اجرای تعزیه در حسینیه بزرگ شهر زواره جان به جان‌آفرین تسلیم کرد و از دنیا رفت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از همشهری آنلاین: ذاکرالحسین حجت‌الله امیریان از تعزیه‌خوان‌های مراسمی در حسینیه بزرگ زواره، سه‌شنبه یازدهم مرداد هنگام اجرای مجلس تعزیه شهادت حضرت قاسم(ع) دچار عارضه حمله قلبی شد و فوت کرد.

جواد مطیعی رئیس مرکز اورژانس اردستان در این رابطه اظهار داشت: با تلاش پرسنل اورژانس ۱۱۵ زواره، احیای قلبی ریوی ایشان موفقیت آمیز بود اما در مسیر بیمارستان اردستان ، ایشان مجددا دچار ایست قلبی شدند که ضمن انتقال به بیمارستان احیا قلبی آغاز شد و در بیمارستان شهیدبهشتی اردستان نیز ادامه یافت که متاسفانه موفقیت آمیز نبود و ایشان فوت شدند.

مرحوم زنده‌یاد حجت‌الله امیریان ۸۰ سال سن داشت و از تعزیه خوان های اهل محله جاوان کهندژ اصفهان بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها