يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۱۳۷۵
زمان انتشار: ۱۱:۲۸     ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
باشگاه تراکتور با سرپرست مدیرعاملی وارد لیگ بیست و یکم خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، تراکتور در پنجمین فصل بعد از واگذاری به بخش خصوصی، با شرایطی بهتر نسبت به فصل گذشته، وارد مسابقات خواهد شد. این تیم در آغاز فصل آماده سازی، سرمربی خود را شناخت و با جذب بازیکنان مورد نظر، مهیای شروع لیگ است؛ البته به تازگی یک جای خالی در باشگاه تراکتور به وجود آمد که مربوط به بخش مدیریت است.

شایعات زیادی مبنی بر پایان کار میرمعصوم سهرابی به عنوان مدیرعامل تراکتور به گوش می رسید و این اتفاق سرانجام روز دوشنبه نهایی شد. باشگاه تراکتور با قبول استعفای مدیرعامل خود، ایوب بهتاج را به عنوان سرپرست مدیرعاملی معرفی کرد.

انتخاب بهتاج به عنوان سرپرست نه مدیرعامل، نشان می دهد که باشگاه تراکتور هنوز به جمع بندی لازم برای پیمودن مسیر سخت لیگ بیست و دوم با مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی نرسیده است. به این ترتیب تیم فوتبال این باشگاه فصل جدید را بدون مدیرعامل و با سرپرست مدیرعاملی شروع خواهد کرد.

تغییرات مدیریتی مکرر، بخشی جدا نشدنی از باشگاه تراکتور در طول فصل های اخیر بوده و این باشگاه یکی از رکوردداران به شمار می رود. جالب اینجاست که هم سهرابی و هم بهتاج، علاوه بر این مقطع، پیش از این نیز یک بار تجربه مدیریت در تراکتورِ خصوصی را داشتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها