يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۱۳۹۹
زمان انتشار: ۱۴:۲۹     ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: در ارتباط با آمادگی برای سیل در سازمان مدیریت بحران اقدامات خوبی انجام شده و آمادگی‌های قبل از حادثه و کنترل مسیل‌های عبور سیل پیش‌بینی شده است.

به گزارش پایگاه 598، سردار غلامرضا جلالی در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بحران شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در مورد سیل پیش بینی شده توسط سازمان هواشناسی، خوشبختانه اولین جلسه کمیته پدافند غیرعامل شهرداری تهران تشکیل شد و کارگروه هایی که مسئولیت های مختلف را بر اساس برنامه پدافند شهری شهر تهران بر عهده داشتند، انتخاب شدند.

رئیس پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه گزارش خوبی از سوی رئیس مرکز مطالعات در رابطه با برنامه مطالعاتی پدافند غیرعامل شهرداری تهران ارائه شد، تصریح کرد: تأکید شهردار تهران بر این بود که مطالعات به برنامه های اجرایی تبدیل شود. با توجه به اینکه مطالعات زیرساختی بوده و برای برطرف کردن مخاطرات تهیه شده است، امیدواریم به صورت ریز و با جزئیات برای سال ۱۴۰۱ و سال های آتی نیز پیش بینی شود که مخاطرات و آسیب پذیری های شهری را یک به یک برطرف کنیم و مطالعات به صورت دقیق تبدیل به برنامه شود.

وی در ادامه یادآور شد: در ارتباط با آمادگی برای سیل در سازمان مدیریت بحران اقدامات خوبی انجام شده و آمادگی های قبل از حادثه و کنترل مسیل های عبور سیل و زیرساخت های امدادرسانی در مرحله اولیه پیش بینی شده که امیدواریم در مراحل بعدی نیز تقویت و دنبال شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها