أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۱۱۴۳۳
زمان انتشار: ۰۹:۴۴     ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
ستار همدانی:
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال در این فصل نفرات خوبی را به خدمت گرفته و اسکلت فصل گذشته را هم حفظ کرده است، گفت: آینده خوبی را برای استقلال در لیگ بیست و دوم می بینم.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، ستار همدانی در مورد وضعیت این روزهای استقلال گفت: آبی‌ها اردوی خوبی را در ترکیه برگزار کردند. بازخوردی که از بازیکنان می‌بینیم روحیه خوب و شاداب و یک تیم جنگنده را به ما نشان می‌دهد. ضمن اینکه تیم همانند فصل گذشته یکدل است و با این شرایط اعتقاد دارم آبی‌ها در لیگ بیست و دوم می‌توانند عملکرد موفقی داشته باشند.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: ساپینتو چهار بازی تدارکاتی را در ترکیه برگزار کرد حالا در تهران هم دو بازی انجام خواهد داد و او می‌تواند شناخت خوبی از تیمش برای شروع لیگ پیدا کند

وی در مورد اولین دیدار استقلال در لیگ بیست و دوم برابر سپاهان اصفهان گفت: استقلال باید از همان ابتدا محکم کارش را شروع کند، سه امتیاز بازی اول خیلی برای استقلال مهم و مفید است. تقابل دو مربی پرتغالی که به تفکرات هم آشنا هستند می‌تواند به هر دو مربی کمک کند. سپاهان هم مثل استقلال ناشناخته است، آنها هم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌اند اما هنوز دستشان را برای حریف هفته اول یعنی استقلال رو نکرده‌اند، دیدار این دو تیم همیشه جذاب است اما کاش قرعه به گونه‌ای انجام می‌شد که آنها چند هفته بعد از شروع لیگ به مصاف یکدیگر می‌رفتند.

همدانی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از موفقیت‌های استقلال این است که اسکلت فصل گذشته خود را حفظ کرده، بازیکنان به خوبی هم را می‌شناسند و نفرات جدید هم زودتر موعد مقرر با سایر بازیکنان به هماهنگی دست می‌یابند. در مجموع اعتقاد دارم استقلال مثل برخی تیم‌ها چون پرسپولیس و فولاد که تغییرات زیادی داشتند چنین مشکلاتی ندارد و می‌تواند روانتر و بهتر از سایر تیم‌ها بازی کند.

کارشناس فوتبال ایران همچنین در خصوص پرونده مارک ویلموتس سرمربی سابق ایران و محکومیت فدراسیون فوتبال در دادگاه عالی ورزش تصریح کرد: با اشتباهاتی که فدراسیون آن زمان انجام داد سه و نیم میلیون یورو پول بیت المال نوش جان و مبارک آقای ویلموتس باشد. تاوان اشتباهات مسئولان آن زمان فدراسیون را مردم باید پرداخت کنند. سوءمدیریت که در فوتبال ما سابقه زیادی دارد باعث شد سرمایه این مردم که این روزها در شرایط سختی زندگی می‌کنند به یک باره به جیب آقای ویلموتس برود و حالا همان‌ها که اشتباه کردند دوباره به دنبال این هستند که سکان هدایت فدراسیون را به عهده بگیرند.

کارشناس فوتبال با انتقاد از نرفتن تیم امید به بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: آینده فوتبال ما به تیم‌های پایه بستگی دارند اگر پایه‌ها خوب نباشند فوتبال بزرگسالان ما هم پیشرفتی نخواهد داشت تیم امید که آینده فوتبال ایران است و در یکی، دو سال آتی بازیکنانش باید پیراهن تیم ملی بزرگسالان را بر تن کنند به بازی‌های کشورهای اسلامی اعزام نمی‌شوند و این می‌تواند به ضرر فوتبال ما باشد ضمن اینکه این بازیکنان جوان هم از لحاظ روحی و روانی در شرایط بدی قرار گرفتند بهتر است مسئولانی که در آینده‌ای نزدیک سکان هدایت فدراسیون فوتبال را بر عهده می‌گیرند بیشتر از گذشته به پایه‌ها توجه کنند زیرا بازیکنان نوجوان و جوان امروز هستند که می‌توانند مردان بزرگ فوتبال ما در سال‌های آتی باشند.

وی در پایان و در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال هم گفت: متأسفانه کسانی که سابقه خوبی ندارند می‌خواهند دوباره هدایت فدراسیون فوتبال را بر عهده بگیرند به اعتقاد من کسی که می‌خواهد رئیس فدراسیون فوتبال شود باید باتجربه، آگاه و دارای مدیریت قوی باشد از افراد کاربلد استفاده کرده و تمام هم و غمش اعتلای فوتبال باشد در غیر این صورت همچنان درجا خواهیم زد و نمی‌توانیم مقابل حریفان آسیایی هم موفق باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها