يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۱۴۳۶
زمان انتشار: ۰۹:۵۰     ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
مدافع برزیلی تازه وارد سپاهان خرید اقتصادی به شمار می آید.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، باشگاه سپاهان روز گذشته از خرید جدید خارجی اش رونمایی کرد. نلسون جونیور مدافع 30 ساله برزیلی خرید جدید مورایس برای زردهای اصفهانی بود.

طبق اعلام باشگاه سپاهان مدافع برزیلی با قراردادی دوساله به این تیم ملحق شد. این مدافع برزیلی سابقه حضور در تیم‌های سامپایو کوریاو  ویلانوا برزیل و موریرنسه پرتغال را در کارنامه خود دارد.

سایت «ترانفسر مارکت» ارزش این مدافع برزیلی را 250 هزار یورو(حدود 8 میلیارد تومان) تخمین زده است. با این تفاسیر سپاهان یک خرید اقتصادی دیگر انجام داده است.

این سومین خرید خارجی مورایس به شمار می آید. سرمربی پرتغالی با خرید بازیکنان خارجی با کیفیت به دنبال تجدیدقوا پیش از آغاز فصل جدید لیگ ایران است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها