أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۱۶۰۲
زمان انتشار: ۱۰:۵۶     ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
مسئول سازمان بسیج عشایری اعلام کرد؛
احمد سعیدی گفت: رزمایش تابستانی خدمات رسانی به مناطق عشایری با شعار محوری "خدمت بی منت در کنار عشایر" و با رمز "یا ابا عبدالله الحسین (ع)" در سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش پایگاه 598، احمد سعیدی مسئول بسیج عشایری کشور اظهار داشت: یکی از دغدغه های اصلی هر کشور، تامین ابعاد مختلف امنیت از جمله ، امنیت اقتصادی و غذایی است ، در کشور ما جامعه عشایر خط مقدم جنگ اقتصادی و تامین امنیت غذایی هستند و باید همه نهاد ها و سازمان ها کمک کنند تا این قشر مولد بتواند در این عرصه به بهترین شکل ایفای نقش کند.

سعیدی افزود: رویکرد کلان سپاه و بسیج مردم داری و مردم یاری است، و اعزام گروههای جهادی به مناطق کم برخوردار یکی از برنامه های بسیج در راستای این رویکرد است، لذا در این رزمایش کلیه اقشار بسیج و سپاه های استانی با محوریت مناطق هدف عشایری ، حضور فعال دارند.

وی در ادامه با اشاره به عرصه های مختلف خدمات رسانی به عشایر گفت : در این مرحله از رزمایش در عرصه های خدمات معیشتی، بهداشتی درمانی، زیرساختی، عمرانی، آموزشی فرهنگی، بهره وری دام، ویزیت، درمان و واکسیناسیون دام خدمات رسانی انجام می شود.

مسئول بسیج عشایری کشور با اشاره به خسارت های حاصل از سیل به عشایر گفت: سیل خسارات زیادی به زندگی عشایر، از جمله دام که مهم ترین سرمایه اقتصادی عشایر است وارد کرده، لذا سازمان های متولی به دنبال برآورد این خسارات و پیگیری تصویب طرح های حمایتی از عشایر در دولت محترم باشند. سازمان بسیج عشایری نیز از ابتدای سیل، با اعزام گروههای جهادی در کنار عشایر بوده و در این رزمایش نیز در حد توان خدمات خود را به عشایر سیل زده گسترش خواهد داد.

سعیدی در پایان گفت: در مرحله اول این رزمایش، گروههای جهادی تخصصی در بیش از ۵۲۰ منطقه عشایری، اقدام به خدمات رسانی می کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها