أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۱۶۳۶
زمان انتشار: ۱۳:۱۰     ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
دوشان تادیچ، کاپیتان آژاکس در نزدیکی محل سکونتش هدف حمله سارقان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، حمله سارقان مسلح به بازیکنان و منازل آنها در طول سال‌های گذشته بارها تکرار شده و تادیچ آخری قربانی این اتفاق بوده است. 
این بازیکن چهار سال قبل از ساوتهمپتون به آژاکس پیوست و از آن زمان به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم تبدیل شد. او به این تیم کمک کرد که سه قهرمانی در لیگ هلند به دست آورند و جایگاهش را در ترکیب این تیم تثبیت کرد. 
حالا روزنامه هلندی De Telegraaf خبر داده است که این بازیکن چند روز قبل با اتفاقی ترسناک و ناراحت کننده روبرو شده و دچار جراحت جزئی نیز شده است. 


به گفته این روزنامه، دو سارق مسلح که کلاه ایمنی بر سر داشتند تا شناسایی نشوند، مقابل منزل تادیچ به او حمله کرده‌اند و ظاهرا هدف آنها دزدیدن ساعتی بوده است که این بازیکن در آن روز به دست داشت.
این اتفاق در بازه زمانی بین 27 و 28 جولای رخ داده است و زمانی که این بازیکن صربستانی از ماشین پیاده می‌شود متوجه می‌شود که شرایط خوبی نیست و سعی می‌کند از دست این دو سارق فرار کند اما مجبور به درگیری با آنها می‌شود و پس از چند دقیقه کشمکش که با مجروح شدن او همراه بود، سارقان به هدف‌شان می‌رسند و به سرعت متواری می‌شوند. 
این اتفاق یک روز پس از گلزنی تادیچ در جریان پیروزی 1-3 برابر شاختار دونتسک در دیدار دوستانه پیش فصل رخ داد و هنوز خبری از هویت این سارقان در دست نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها