يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۱۷۱۵
زمان انتشار: ۱۳:۰۰     ۲۱ مرداد ۱۴۰۱
با قراردادی یکساله؛
کلاف خرید مهاجم برای باشگاه پرسپولیس سرانجام باز و بازیکن پیشین برایتون و هوفنهایم، که سابقه حضور در لیگ برتر انگلیس، بوندسلیگا و لیگ هلند را دارد به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه شد.

بمب نقل و انتقالات در آستانه شروع لیگ برتر /  مهاجم پیشین برایتون به پرسپولیس پیوست + عکسبه گزارش پایگاه 598، یورگن لوکادریا پس از توافق با مدیران باشگاه پرسپولیس، رسماً به جمع سرخپوشان اضافه شد.

لوکادیا سابقه حضور در تیم‌های مطرحی همچون پی‌اس‌وی آیندهوون، بوخوم، برایتون و هافنهایم را دارد.

وی همچنین قهرمانی و‌ نایب قهرمانی در سوپر لیگ هلند را در کارنامه خود دارد.
لوکادیا در آیندهوون به اوج خود رسید و آمار گلزنی جالبی هم ثبت کرد. از جمله رکوردهای او در این تیم می‌توان به اولین حضورش در لیگ برتر هلند با لباس آیندهوون اشاره کرد که او در دقیقه ۶۸ مقابل تیم ونلو وارد زمین شد و تنها در ۲۲ دقیقه سه گل زد تا بعد از ۴۰ سال اولین بازیکن تاریخ لیگ هلند شود که در نخستین بازی‌اش در این لیگ هت‌تریک می‌کند.
او در آیندهوون ۴۵ گل و ۳۴ پاس گل را در ۱۲۷ مسابقه ثبت کرد.
مهاجم هلندی جدید پرسپولیس همچنین در اولین بازی‌اش برای برایتون در جام حذفی و لیگ برتر انگلیس گلزنی کرده بود.

باشگاه پرسپولیس با انتشار تصویر زیر، این خبر را اعلام کرد و به لوکادیا خوش‌آمد گفت.

بمب نقل و انتقالات در آستانه شروع لیگ برتر /  مهاجم پیشین برایتون به پرسپولیس پیوست + عکس

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها