يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۱۷۴۱
زمان انتشار: ۰۹:۴۷     ۲۲ مرداد ۱۴۰۱
اولین واکنش سرمربی تیم ملی؛
بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران، به انصراف سید محمد موسوی از حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان واکنش نشان داد.

گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، سه روز پیش بود که فدراسیون والیبال در خبری جالب‌ توجه اعلام کرد که میلاد عبادی پور کاپیتانی تیم ملی را به سید محمد موسوی تقدیم کرده و این سرعتی زن با تجربه در مسابقات قهرمانی جهان این وظیفه مهم را برعهده خواهد داشت.

با این وجود بعد از آخرین تمرین تیم ملی والیبال قبل از اعزام به لهستان، سید محمد موسوی در یک مصاحبه طوفانی اعلام کرد که با توجه به شرایط موجود حاضر نیست به کارش در تیم ملی ادامه دهد و در مسابقات قهرمانی جهان شرکت نخواهد کرد.

این تصمیم فدراسیون والیبال و تیم ملی را در این مقطع حساس درگیر یک سری حواشی غیرمنتظره کرده و حتی بعد از موسوی، میلاد عبادی پور نسبت به اوضاع شکایت کرد که پس از این ها دبیر کل فدراسیون یعنی میلاد تقوی هم به این مسئله واکنش نشان داد.

 

در همین راستا بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران، روز گذشته و در تماس تلفنی با یک برنامه تلویزیونی به کناره‌گیری محمد موسوی از تیم ملی واکنش نشان داد و گفت: من فکر می کنم که یک سری اصول و چارچوب ها در ورزش باید اتفاق بیفتد. از وقتی سرمربیگری تیم ملی  بزرگسالان بر عهده من قرار گرفت سعی کردم رقابت های مختلف را طبقه بندی کنم و در مسابقات مختلف از بازیکنانی که نیاز هست استفاده کنم. در واقع مفهومش این است که ما بتوانیم چند تیم ملی را تشکیل دهیم که تعداد بازیکنانی که مسابقات بین المللی را لمس می کنند، بیشتر شود. اولین مسابقات، قهرمانی آسیا بود که من از بازیکنان المپیکی فقط ۵ نفر را به آن رقابت‌ها آوردم و آنجا ما در ژاپن توانستیم به مقام قهرمانی برسیم.

برای مسابقات لیگ ملت ها از قبل هم استراتژی ما این بود که بازیکنان با تجربه خود در این رقابت‌ فرسایشی کمتر فشار بیاوریم به خاطر اینکه آن ها فرصت بیشتری برای استراحت داشته باشند و در مسابقات مهم تر بتوانیم از این بازیکنان استفاده کنیم. ضمن اینکه اطلاعاتی از بازیکنان باتجربه مان داشتیم و با آنها در تماس بودیم و در بازه های زمانی مختلف اطلاعاتی پیرامون آن ها در اختیار من قرار می گرفت. بعد از مسابقات لیگ ملت ها با آقای موسوی شخصا صحبت کردم و قرار شد این بازیکن که بسیار با تجربه هستند و کیفیت بالایی دارند برای قهرمانی جهان به جمع اردونشینان ملحق شوند. همین اتفاق هم رخ داد و حتی ایشان به عنوان کاپیتان تیم ملی هم معرفی شد.

عطایی در ادامه گفت: ما حتی ١٢،١٠ روز تمرین خوب و ایده‌آل انجام دادیم تا اینکه دیروز بعد از مصاحبه ام، به من اطلاع داده شد که ایشان چنین حرفی را مطرح کرده‌اند، بدون اینکه من از این موضوع اطلاعی داشته باشم. من می‌توانم برای ایشان آرزوی موفقیت کنم. من فکر می کنم ایشان این حرف ها را زمانی مطرح کردم که شاید الان موقعش نبود و تفکر بیشتری می طلبید. به هر حال ایشان شخصی این تصمیم را گرفت اما به هر حال ایران از همه چیز و همه کس مهم‌تر است و این که همه باید در اختیار وطن‌مان باشیم موضوع اول است. در این مملکت جوانانی بوده اند که به خاطر این کشور جان‌شان را داده اند و حالا ورزش که در برابر چنین چیزهایی خیلی هم مهم نیست. به هر حال موضوعی است که به پایان رسید و ما برای آینده راهکارهای خودش را پیش‌بینی می کنیم. چرخه والیبال متوقف نمی شود و امیدوارم با مدیریت جامعه والیبال، فدراسیون، مربیان و بازیکنان اتفاقات خوبی رقم بخورد و باعث خوشحالی مردم کشورمان شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها